• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Tom Araya
    XcsM skrev 2013-01-18 13:15:09 följande:

Lyckades posta fel bild och posta för snabbt i inlägget ovan, men ja ja
    Vägde lite över 82kg som mest och gick ner till strax under 60. 
    Vägde kring 76 på bilden till vänster, men har inga bilder från när jag var som störst. 
    Inget elakt menat, du är fin vilket som men jag hade valt vänsterbilden om det var vad som attraherade mig mest som var frågan.
  • XcsM
    Tom Araya skrev 2013-02-01 11:06:38 följande:
    Inget elakt menat, du är fin vilket som men jag hade valt vänsterbilden om det var vad som attraherade mig mest som var frågan.
    Tack så mycket! Var jättelycklig & trivdes kanon vilket kanske också framgår av bilden. Men det där mysiga hullet råkade försvinna när kärleken till löpning och längdskidor växte
  • Tom Araya
    XcsM skrev 2013-02-01 11:11:37 följande:
    Tack så mycket! Var jättelycklig & trivdes kanon vilket kanske också framgår av bilden. Men det där mysiga hullet råkade försvinna när kärleken till löpning och längdskidor växte
    Jag förstår det. Ska man bli mästare inom en idrott brukar utseendet komma i andra hand.

Idrottar du på samma nivå idag?
  • XcsM
    Tom Araya skrev 2013-02-01 12:00:14 följande:
    Jag förstår det. Ska man bli mästare inom en idrott brukar utseendet komma i andra hand.

Idrottar du på samma nivå idag?
    Är ganska stor skillnad på den idrottsliga nivån mellan vänster och höger bild  
  • Tom Araya
    XcsM skrev 2013-02-01 12:06:08 följande:
    Är ganska stor skillnad på den idrottsliga nivån mellan vänster och höger bild  
    Jo, det förstår jag men hur ligger bilderna i tid och var står du nu, fortfarande satsning på elitnivå?

Du behöver inte svara om du inte vill men jag är lite nyfiken. Drömmer
  • XcsM
    Tom Araya skrev 2013-02-01 12:09:23 följande:
    Jo, det förstår jag men hur ligger bilderna i tid och var står du nu, fortfarande satsning på elitnivå?

Du behöver inte svara om du inte vill men jag är lite nyfiken. Drömmer
    Bilden till vänster är från 2009, den tjejen åkte Vasaloppet på 8 timmar och kom i mål på plats 415 av damerna. Bilden till höger är från vintern 2012, den tjejen åkte Vasaloppet på 4:50 och gick i mål som 27a av damerna  

Just nu är jag gravid i v33 så i nuläget är det inte så mycket elitnivå över det hela, men kunde hålla uppe "elitträningsmängden" jättebra fram tills v30, så förhoppningsvis tar det inte för lång tid att komma tillbaka till formen efter förlossningen.
  • Tom Araya
    XcsM skrev 2013-02-01 12:16:29 följande:
    Bilden till vänster är från 2009, den tjejen åkte Vasaloppet på 8 timmar och kom i mål på plats 415 av damerna. Bilden till höger är från vintern 2012, den tjejen åkte Vasaloppet på 4:50 och gick i mål som 27a av damerna  

Just nu är jag gravid i v33 så i nuläget är det inte så mycket elitnivå över det hela, men kunde hålla uppe "elitträningsmängden" jättebra fram tills v30, så förhoppningsvis tar det inte för lång tid att komma tillbaka till formen efter förlossningen.
    Aha...imponerande.Skål Tack för att du berättar.Glad

Gratulerar till Gravid och snart ett Plus Baby.
  • XcsM
    Tom Araya skrev 2013-02-01 12:19:48 följande:
    Aha...imponerande.Skål Tack för att du berättar.Glad

Gratulerar till Gravid och snart ett Plus Baby.
    Tack så mycket Skrattande
  • iwannarock

Jäklar brudar va duktiga ni är Jag blir avis som satan, önskade verkligen jag klarade av detta jag med, men någon gång kanske

Ni ska ha en hel drös med guldmedaljer

• Anton Chigurh
    XcsM skrev 2013-02-01 12:16:29 följande:
    Bilden till vänster är från 2009, den tjejen åkte Vasaloppet på 8 timmar och kom i mål på plats 415 av damerna. Bilden till höger är från vintern 2012,

den tjejen åkte Vasaloppet på 4:50 och gick i mål som 27a av damerna  

Jag bugar mig, XM....bow.gif det där är riktigt jävla imponerande. Fan va bra jobbat.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.