• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • EmmaHenke

Fattar inte varför bilderna blir liggandes....Men men 20 kg skillnad på bilderna men många kilon kvar att gå ner ! Börjat närma mig minus 30 kg nu.
  • Göteborgsbruden

Nu är jag tillbaka efter att bebis kom den 20/1, på förebilden väger jag ca 145 kg och efterbilderna är från idag, då vägde jag 74.7 kg, en total viktminskning på 70.3 kg (utan op). Har dock 9.3 kg kvar till målvikt så det kommer nog nån mer efterbild kan jag tro  

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Lillebror BF 28/1 2013 ♥¸.?°´¯)
  • Anonym (Lilla jag)

Vad ni är duktiga som har gått ner utan GBP! Har en mor och en svägerska som har gjort OP och det stör mig så in i helvete, för jag vet att de inte har ens kämpat och försökt på allvar att gå ner. Grattis till er och jag tycker ni är inspirerande! Kram

• amorvincitomniia
    Lapinia skrev 2013-02-03 17:52:38 följande:
    Kan jag gå ner 90 kilo utan gastric så kan alla andra också! Tro mig :)

90 kg??? men oj :O jag hade gissat att du vägde kanske 115 på den första bilden, vad svårt det är att gissa vikt!

men sån utstrålning du har på andra bilden :) härligt kämpat!
  • Lapinia
    amorvincitomniia skrev 2013-02-03 20:56:01 följande:
    90 kg??? men oj :O jag hade gissat att du vägde kanske 115 på den första bilden, vad svårt det är att gissa vikt!

amorvincitomniia skrev 2013-02-03 20:56:01 följande:

Ja alltså jag var väldigt baktung, hade jag haft en bild tagen från sidan så hade det synts mer tror jag... Vägde 150 prick på förebilden och var 15 år och 60 kg på efterbilden är nu 22 år, har gått upp 2 kilo nu pga graviditeten :)

• Sidika
    Lapinia skrev 2013-02-03 20:58:33 följande:
    Ja alltså jag var väldigt baktung, hade jag haft en bild tagen från sidan så hade det synts mer tror jag... Vägde 150 prick på förebilden och var 15 år och 60 kg på efterbilden är nu 22 år, har gått upp 2 kilo nu pga graviditeten :)

Hur har du gjort för att gå ner så mycket?! helt otroligt vilken prestation!
  • Lapinia
    Sidika skrev 2013-02-03 21:30:44 följande:
    Hur har du gjort för att gå ner så mycket?! helt otroligt vilken prestation!
    Ja, första året (Började 2009, hade då vägt 150 i tre år) åt jag 500 kcal per dag. Alltså svält. Men jag var tvungen att bryta stenhårt, jag var så besatt av mat, ja menar, hur ofta väger en 15 åring 150 kg? jag hade ju inte så ljus framtid till mötes.  . 2010 höjde jag till 1000 kcal och började gymma,och den 1 Juni förra året Nådde jag 60 kilo. Så det tar tid, men det är värt det, att göra dt själv utan kirurgi :) Nu äter jag 1200 kcal, har inte höjt än för jag är inte i 12 veckan än, har kontakt med Dietist som säger till hur jag ska göra för barnets skull. Får dock inte gymma.
  • Sidika
    Lapinia skrev 2013-02-03 21:36:26 följande:
    Ja, första året (Började 2009, hade då vägt 150 i tre år) åt jag 500 kcal per dag. Alltså svält. Men jag var tvungen att bryta stenhårt, jag var så besatt av mat, ja menar, hur ofta väger en 15 åring 150 kg? jag hade ju inte så ljus framtid till mötes.  . 2010 höjde jag till 1000 kcal och började gymma,och den 1 Juni förra året Nådde jag 60 kilo. Så det tar tid, men det är värt det, att göra dt själv utan kirurgi :) Nu äter jag 1200 kcal, har inte höjt än för jag är inte i 12 veckan än, har kontakt med Dietist som säger till hur jag ska göra för barnets skull. Får dock inte gymma.
    ok åt du pulver eller åt du mat för 500 kcal?...vad äter man då?
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.