• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Josse112
    Lapinia skrev 2013-02-03 21:45:41 följande:
    Ja första fyra månaderna gjorde jag det, sen hittade jag bla shiratakinudlar med 5 kcal per 100 gram,  jag hittade sopprecept med 100 kcal per liter, till och med ett kladdkakerecept på 500 kcal per hel kladdkaka, så dela den i 5 så vips, jag kunde helt plötsligt fika! Det finns så mycket man kan ändra på. :)
    OTROLIGT bra jobbat! Wow vilken förändring!

Har du receptet kvar på den där kladdkakan? Jag vill gärna prova den Skrattande
  • fjånkan
    Zvartaliljan skrev 2013-02-23 22:02:40 följande:
    Jag är inte färdig än men kommit en bit på väg

Wow, vilken skillnad! Superbra jobbat! Skillnaden ser mycket större ut än siffrorna säger. Jag hade nog snarare gissat på 81, max, på februaribilden
  • Zvartaliljan
    fjånkan skrev 2013-02-23 22:07:05 följande:
    Wow, vilken skillnad! Superbra jobbat! Skillnaden ser mycket större ut än siffrorna säger. Jag hade nog snarare gissat på 81, max, på februaribilden
    det är väldigt många som säger det även irl...o vågen på gymet visar 36% muskler så det är väl därför kanske Men så är jag lång med, 179cm. Mitt mål är 80kg till sommaren och 75 till jul Sätter långsiktiga mål och låter det ta tid. Det har tagit mig 7 år och tre graviditeter att gå upp så mycket (vägde 65 innan) så då får man ju räkna med att det tar tid att gå ner.
  • fjånkan
    Zvartaliljan skrev 2013-02-23 22:14:37 följande:
    det är väldigt många som säger det även irl...o vågen på gymet visar 36% muskler så det är väl därför kanske Men så är jag lång med, 179cm. Mitt mål är 80kg till sommaren och 75 till jul Sätter långsiktiga mål och låter det ta tid. Det har tagit mig 7 år och tre graviditeter att gå upp så mycket (vägde 65 innan) så då får man ju räkna med att det tar tid att gå ner.
    En sund inställning. Och med fantastiskt resultat! Jag försöker anamma den själv (inställningen), men har hittills låtit mig nedslås av alltför långsamma resultat. Men skam den som ger sig
  • Göteborgsbruden

Idag när jag ställde mig på vågen så stod den på 72.3 kg och det betyder att jag gått ner lite mer än halva mig totalt nu, -72.7 kg

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Lillebror BF 28/1 2013 ♥¸.?°´¯)
  • emelielj

Göteborgsbruden: så jävla grymt jobbat!
    Du ser tio år yngre ut på sista kortet om man jämför med översta kortet tycker jag.

• Anonym (Lilla jag)

Är det här en tråd för GBP patienter eller för oss vanligt kämpande?

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.