010306 skrev 2012-03-16 11:51:08 följande:

Jag i maj 2008 - 166 cm & faktikst "bara" 80 kg men enligt mej ser det ju bra mkt mer ut.

Jag i augusti 2009 . GIck ner 23 kg till 57 kg på 10-11 mån med hjälp av ett gammalt litet viktväktarhäfte och en massa motion Mestadels powerwalks men även hemmavideos med pilates & yoga .

Jag nu i höstas 2011 Ligger runt 62 kg numera men det känns ändå okay orkar inte vara lika fanatisk och gillar att ha mer muskler. Tappade väl mkt i slutet av min minskning. Jobbar på att tighta till mage & överarmar nu bla som är ett problemarea för mej.
Men VV lärde mej hur en normal portion ser ut & att inte ta 2 tex. Tränar fortfarande, olika hur mkt det är men gymmande nu dem sista 2 åren .
Hoppas att man kan inspirera nån annan :) Tror att alla vettiga metoder funkar så länge man är motiverad nog :)
Bra kämpat Göteborgsbruden oxå :D du ser inte alls ut som jag gjorde vid 80 kg utan riktigt smal :)
Men vilken skönhet du blev (får jag skriva så utan att förolämpa dig?) Kanske klär man sig djärvare när man är smal - och lyfter fram sin personlighet mera.
En fundra jag har: många kvinnor kan ju bära sin övervikt medan jag blir grotesk av övervikt.
Lider varje morgon när jag skall välja kläder.
Nu har jag börjat min viktresa: är inne på fjärde dygnet med modifast (och promenader - men har varit sådan motionsfantast att det enda det hjälper mig är att jag har vältränade ben och god kondition). Mår illa och har huvudvärk men har föresatt mig klara 14 dagar med enbart modifast för att sedan fasa ut under 2 veckor.
Startläge nu:
156 lång, 77,5 kilo.
Gått ner 3 kilo.
Är nöjd med att minska 14 kilo till på ett år.
Då vet jag att jag kommer att se normal ut.
Ha normal bmi också.
Peppar mig med era resultat och tänker att varje dag jag klarar är en seger!
Stort grattis alla tjejer!