• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Jowimo

Vad duktiga ni alla är man blir verkligen taggad av att läsa och se bilder.

Har själv gjort en viktresa eller egentligen flera gånger.
    Startade på 102kg november 2008 gick ner till 68kg. Blev gravid januari 2010 gick upp till 97kg började sen gå ner i vikt efter att dottern föddes kom ner till 75 blev gravid igen februari 2011 gick än en gång upp till 97 och nu kämpar jag mig neråt igen. Väger 74kg idag och har som mål att gå ner till runt 60-65kg. Har gått väldigt trögt med vikten sista månaden men har börjat med styrketräning så kroppen har ju ändrat sig och börjat bygga upp lite muskler istället.

Har alltid varit stor och det är en sån härlig känsla att väga drygt 30kg mindre mår så mycket bättre i mig själv orkar mera. Och genom alla fina komplimanger jag får vill man bara kämpa ännu mera. Är inte nöjd med hur själva kroppen ser ut, sladdrig och har inga bröst kvar dom har tyvärr försvunnit men hoppas att med hjälp av styrketräningen få en finare kropp även om det kommer ta några år innan man är där.

Kämpa på alla ni som håller på!!

• Anonym (oktober)

Men åh, vilken härlig pepptråd! Gud vad duktiga ni är tjejer! Helt otroligt! Jag har efter första barnet för 7 år sen haft en hel del övervikt som jag inte orkat ta tag i. Nu efter tredje och sista barnet fick det vara nog! Började i februari, gick ner 10 kg, hade sen ett uppehåll på 1,5 månad, gick upp två kg. Nu har jag börjat igen men det går seeeegt. Det är väl dessa sista envisa kilon som är svårast. Jag har en del före och mellanbilder, ska se om jag kan ladda upp de sen när jag sitter vid datan och inte mobilen!

• SilverEmma

Här är min före- och efterbild! Nu har jag gått ner ytterligare så jag väger 64 kg idag.

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • Anonym (#14)
    SilverEmma skrev 2012-04-26 14:13:47 följande:

Här är min före- och efterbild! Nu har jag gått ner ytterligare så jag väger 64 kg idag.

Jättefin på båda bilderna
  • Göteborgsbruden
    SilverEmma skrev 2012-04-26 14:13:47 följande:

Wow, vilken skillnad, bra jobbat! Och var söt du är
  • SilverEmma

Mäh...tack! Skäms Det första kortet är från min bröllopsdag, kände mig faktiskt jättesnygg den dagen men nu ser jag ju hur tjock jag var...fast tycker ändå att jag var snygg!

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • Anton Chigurh
    SilverEmma skrev 2012-04-26 14:16:58 följande:
    Mäh...tack! Skäms Det första kortet är från min bröllopsdag, kände mig faktiskt jättesnygg den dagen men nu ser jag ju hur tjock jag var...fast tycker ändå att jag var snygg!
    Mmm, jodå, det var du, och nu, 47 kilo senare är du riktigt jävla grann, Emma. Fan va bra jobbat. Verkligen....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Göteborgsbruden

Är glad att tråden verkar inspirera folk, precis som jag ville Vet själv att jag peppades av att se hur andra kunde gå ner i vikt, ungefär, kan dom kan jag

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.