Anonym skrev 2012-04-16 12:45:00 följande:
Min före och under tiden bild. Det är 9 veckor, 7 kg och mycket träning mellan bilderna.
Tack för kommentarerna om min bild. Kul att kunna inspirera andra

(och i ärlighetens namn känns det ganska skönt att få höra att man gjort ett bra jobb

). Till er som undrar så ligger det förstås hårt arbete bakom de 9 veckorna. Jag åt LCHF under tiden (gör ff) och tränade ca 3-4 dagar i veckan på gym eller joggade. Så plankan, plankan, plankan, varje kväll, det gör underverk för magmusklerna och tar inte så lång tid, för mig ca 10 min. Om man inte kan ta sig till ett gym finns det massor av övningar man kan göra hemma, googla. Det jag tycker är viktigast när man bestämmer sig för att gå ned i vikt är att man verkligen bestämmer sig att nu jävlar ska jag lyckas och att man är benhård med kosten (skriv gärna upp vad du äter, det gör jag) och att det är viktigt att röra på sig samtidigt. Det kommer bli jobbigt i början men det blir lättare med tiden. Jag har läst någonstans att det tar ca 3 veckor att anamma en ny vana. Lycka till till alla som försöker gå ned i vikt, you can do it!
Till er andra som också lagt upp före/efter bilder vill jag säga Bra Jobbat
Här är en sida som jag tycker är grymt inspirerande:
http://fukcyeahbeforeandafters.tumblr.com/archive/2012/1