• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Tååtan

Vampyria2 hade vart kul att kolla på dina bilder men kommer inte in då det står att jag är oinbjuden :/

• Tirja
    Göteborgsbruden skrev 2012-04-17 19:16:41 följande:
    Sjukt bra jobbat och vilken fin mage du fått, avis!
    Tack ^^ Synd den mest putar just nu dock ^^ Men jag ska tillbaka till min platta mage bara jag fått min bebis hehe!
    Anonym (#14) skrev 2012-04-17 19:26:14 följande:
    Oj, vilken förändring Förvånad Mycket starkt jobbat
    Tack ^^
    Ja när man ser bilderna så får man nästan en chock själv att man faktiskt klarade det!
  • sofiekj

Starkt jobbat alla tjejer!! Blir så inspirerad av er alla så står emot mitt godis sug och börjar from med nu att ta tag i min vikt:)!

• Göteborgsbruden
    sofiekj skrev 2012-04-17 21:21:14 följande:
    Starkt jobbat alla tjejer!! Blir så inspirerad av er alla så står emot mitt godis sug och börjar from med nu att ta tag i min vikt:)!

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • HelenN

Så duktiga ni är allihopa!!! Skrattande
    Själv har jag oxå gått ner mycket men fick hjälp i form av GBP-op. Har dock jobbat mycket med träning, kost och livsstil med.

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.