• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (oktober)

februari- 64kg

februari- 64 kg

nu- 54kg

nu- 54kg
  • Anonym (oktober)

Har några kilon kvar, men bjuder på några bilder ändå. Känns grymt skönt att vara en bit på vägen iaf!

• Göteborgsbruden
    Anonym (oktober) skrev 2012-04-26 16:39:17 följande:
    Har några kilon kvar, men bjuder på några bilder ändå. Känns grymt skönt att vara en bit på vägen iaf!
    Verkligen bra jobbat!
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Anonym (#14)
    Anonym (oktober) skrev 2012-04-26 16:39:17 följande:
    Superduktig och vilken skillnad på magen! Hur lång är du?
  • goabarn77
    Göteborgsbruden skrev 2012-03-16 11:33:28 följande:
    Kan ju börja med att dela med mig

Började på 145 kg juni 2006 och väger nu runt 80 kg (så minus 65 kg), har gått ner genom att räkna kalorier och träning, har dock 10 kg kvar ungefär till normal bmi.

Jäklar vad inspirerande, vilken prestation! Grattis!
  • Anonym (oktober)

Tack jag bara ynka 153 cm och kan väga väldigt lite utan att bli för smal, inte ens vid 45 är jag för smal. Men målet nu är 48, går så segt så det känns långt borta. Men jag kämpar!!

• Marionettdocka
    Shivva skrev 2012-03-19 20:12:44 följande:
    Oj blev fel i mitt förra inlägg 

Före 65 kg KräksKräks

Nu, 59 kg

Ska gå ner till 54-55, så runt 5 kg kvar att gå ner, men tror de kommer gå lätt Skrattande

Jag tycker absolut inte att du behöver gå ner mer, och jag har ändå ett smalare ideal än många andra. Men du gör så klart som du vill. Jättesnygg på båda bilderna är du iaf!
    Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • SilverEmma
    Anton Chigurh skrev 2012-04-26 14:35:45 följande:
    Mmm, jodå, det var du, och nu, 47 kilo senare är du riktigt jävla grann, Emma. Fan va bra jobbat. Verkligen....
    Hjärta
    Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.