Ng73 skrev 2013-05-03 16:29:17 följande:
Germany - sjalvklart mom tanten.igar Mellan Stockholm och London passade hon pa att dyka upp ;/ .ja val, det ar bara att ladda om igen. Idag borjade jag med prasteron och ser fram emot framtiden iaf. Hur mar du sjalv? Mba 12- haller tummarna for dig.nar ar testdag? Cff- Lycka till!
Aja, dumt att tanten dök upp. Men positivt att du nu börjar med Prasteron. Ska bli spännande att få följa ännu en DHEA användare och se vad preparatet har för verkan på dig. Du har jättebra inställning, bara att ladda om batterierna och komma igen. Jag tror du fixar det här och inte ger upp framförallt, då finns ALLTID chansen. Men det är ju ingen lätt resa vi alla går igenom....nä usch & fy vad livet kan stå stilla omkring en när allt kretsar kring att försöka "lösa gåtan" om att skaffa barn & verkligen själv jobba för det....Inte lätt alla gånger.
Tack för att du frågar hur jag mår, jag mår för det mesta bra. Men ser fram emot att avverka vecka för vecka och att dessa ska gå snabbt. Vill alltså helst att graviditeten går snabbt så att liten kommer ut och att vi får veta att vi faktiskt klarade av denna resa. Tar aldrig något för givet, men försöker inte se bakåt så mycket utan för varje dag som har gått bra så är jag nöjd.
Åkte dock igår kväll in på förlossningen då rörelserna i magen bara var helt stenborta i över 24 timmar. De på förlossningen ville att jag skulle åka in på koll. Allt såg bra ut, men liten i magen var trött och gick inte så bra att få igång även där (hade ju själv försökt med allt möjliigt men inget gensvar...) Men lite rörde den sig och efter att vi åkt hem så buffade det lite så att jag även kände ungefär som vanligt och jag känner mig trygg med läkarens undersökning och att det inte var någon fara för bebisen.
För övrigt så har vi mött världens underbaraste läkare och BM/sköterskor den senaste tiden! Denne läkare förstod dessutom precis vad vi gått igenom och hur vi kände oss då han hade en nära släkt som kämpat med bla flertalet IVF men misslyckats och till slut skulle adoptera och allt var klappat och klart , t..om. resa bokad och DÅ plötsligt blev paret gravid naturligt!! Han hade stöttat detta par väldigt mkt under deras år och jag blev nästan rörd när han satt brevid oss och hade tid att berätta om deras / hans historia kring längtan efter barn, och jag riktigt kände att han kunde känna ens egna känslor kring hela den här resan.