Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Hej Alla!
Tiden går så fort o det är länge sen vi har varit på fika...det vore jätte kul att träffa er alla. Tyvär kan vi inte imgn men om det blir fika på torsdag följer vi gärna med;)
Ha det bra allihopa! Vi syns;)
Kram, Miia & Amelia
Vi kommer inte i morgon, men gärna på torsdag. Nu måste jag banne mig pallra mig iväg på fika, har inte varit sen innan jul!!
Jag hoppar oxå bodyförlängare eftersom Vilhelm växer ur dem på bredden
Ligre: Ja, onsdagar passar mig bra!
Criwi: Vi tog kort i fredags, då var ju Ida oxå redan 2 månader. Vi skulle fotat oss fredag före nyår, men blev ju jätteförkylda just då. Nu fick jag ju magsjuka i onsdags-torsdag och tänkte att det inte skulle bli av denna gången heller, men på fredagen var jag i form igen och jag sa samma sak, hade det inte blivit av då så kändes det som att det kunde kvitta. Men en fördel med att de är lite äldre är att de blir lite bättre på fotot, Ida skrattade t o m, till fotografens stora glädje
Songbird, här har det varit jättestruligt hela tiden. Nu blir det ju lite roligare för Emma har börjat gå upp i vikt. Hon har stått stilla viktmässigt sedan hon föddes.
Inte förren jag tog bort all mjölk ur min kost så började vikten krypa upp. Nu så får hon även tillägg (nutramigen) för att hon helt plötsligt inte blev mätt när jag ammade.
Troligen beror det mycket sovandet på att hon behöver energin till annat. Hon har sovit hela dagen. Nu sover hon igen, somnade under tiden hon åt och nu vägrar hon rapa.
Nu har hon troligtvis somnat för natten, hon vaknar när klockan ringer 7 i morgon bitti.
Hon har inte feber utan är bara sååååååå trött.
God natt och sov så gott.
/Nina och Emma
Hej hej! Jag skriver upp mej på fikat, men är inte riktigt säker om jag kan. Vore trevligt att prata bort lite tid och fika lite...
Träffas vid Hospitaltorget kl 14 (?) på tisdag:
Maria & Ida
Nina & Emma
Linda & Meja
Maria & Tyra
Ulle & Samuel
Therése & Saga (kommer kanske direkt till fiket vid 15)
Sonja & Lovina
..
God morgon.....morgon och morgon. Vi sov lite länge så nu ligger vi efter i tidsschemat (har inte sovit hela tiden, var uppe vid 4).
Om jag inte är på torget vid 14 så vänta inte på mej, jag ringer till någon och hör efter var ni är.
/Nina
hej
vore kul att fika men vi är båda förkylda, inte så farligt men man kan undra om Ludwig tullat på pappas wiskey. Jag vill inte riskera att smitta er ont i halsen är aldrig kul, ha det så kul så får vi se hur vi mår på torsdag.
Fröken, vilken tid passar på torsdag? Bestäm tid du som har en bit att åka.
Fick precis reda på info om babysången i baptistkyrkan....för de som kan börjar den kl 13.30-15.00 imorgon onsdag den 1 februari. Kostnad 350kr/termin...men man får prova på några ggr och sedan skickar de faktura. Vi sjunger i 45min o sedan är det fika(kostnad 20kr för fralla o dryck). Ingång från gården där det finns en ramp för barnvagnar.
De flesta som var intresserade träffar jag idag på fikat....men jag tror inte Hanis skulle fika. Jag och Åsa har tänkt att gå imorgon ...o hon skulle ringa Miia o Kristina.
Hej hopp
Samuel sover så gott just nu... så jag vill inte väcka honom...
vi kommer och fikar om han vaknar inom en rimlig tid.
Jag kan väl ringa nån av er och höra var ni är?!