• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 23:46:08 följande:
    Jag hade inte förväntat mig ett annat svar från någon som sorterar levande varelser i grupperna människor, ekorrar och djur.

Våldtäkter är mycket vanligt i djurriket.
    I ett område i Afrika tex har de problem med unga elefanttjurar som våldtar noshörningar som blir både skadade och traumatiserade.  Men du vet förståss bättre än djurskötarna, veterinärerna och experterna?
    Noshörningarna blir inte våldtagna, skadade och traumatiserade. De bara fantiserar va?
    Det finns en subjektiv sida av alla brott, det är därför ett djur inte kan begå brott. Ett djur kan inte stjäla, mörda eller våldta.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 23:20:51 följande:
    Massor av påståenden och spekulationen, kolla in en hundsexfilm så ser du att hunden inte tvingas och våndas direkt! Det är tvärt om, man ser att de är lyckliga
    Så då är det ok att ha sex med en grovt utvecklingstörd med ? Dom skulle säkert oxo se glada ut
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 23:44:04 följande:
    Nejdå citerade dig, tror inte att personen som skrev något om att pilla på djur menade veterinärer. För det är väl inte veterinärers vara eller inte vara som diskuteras här ?
    Det diskuterades att pilla på djur därför är diskussionen om veterinärer fullt korrekt.
    Du avböjer fortfarande att svara?
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 23:49:58 följande:
    Det finns en subjektiv sida av alla brott, det är därför ett djur inte kan begå brott. Ett djur kan inte stjäla, mörda eller våldta.
    Jag förslår att du åker ner till afrika med dina rön eftersom du pratar mot de flesta.
    Vilken utbildning har du inom området sa du?
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 23:49:58 följande:

Var hämtar du all din "kunskap"? På aftonbladet?
    Wikipedia?
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 23:52:10 följande:
    Jag förslår att du åker ner till afrika med dina rön eftersom du pratar mot de flesta.
    Vilken utbildning har du inom området sa du?
    Nej jag pratar inte emot de flesta. De allra flesta förstår skillnaden mellan djur och människa. Men om du inte tror mig kan du ju testa att polisanmäla en mås som skiter på dig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 23:48:28 följande:
    Handling och konsekvens, ont/gott, rätt eller fel :) det är nånstans här moralen kommer in i bilden :p
    Nähä ser dom bara lite glada ut så är det bara att knulla på : )
  • Orgasmgirl
    Anonym skrev 2012-04-21 23:53:28 följande:

Wikipedia?

Nu höjer vi nivån här :) Undrar om hon konfronterat sin kille ännu
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 23:55:24 följande:
    Nej jag pratar inte emot de flesta. De allra flesta förstår skillnaden mellan djur och människa. Men om du inte tror mig kan du ju testa att polisanmäla en mås som skiter på dig.
    App app app. Håll dig till ämnet och skippa dina spydigheter, du gör bara bort dig.

En kort resume:
    Du påstår att det finns människor, ekorrar och djur.
    Du påstod att djur inte kan våldta, mörda eller stjäla.
    Jag påstår att du pratar emot all expertis.
    Har du någon annan replik på det än att måsar bajsar?
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 23:53:28 följande:

Wikipedia?
    I och för sig inte. Men frågorna om vad ett brott är och att djur inte kan begå brott är så elementära att svaren finns på Aftonbladet och Wikipedia också.

Det enda jag ser i den här tråden nu är en massa zoofiler som desperat försöker hitta något som ska rättfärdiga att man har sex med djur. Så brukar pedofiler också hålla på.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator