• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 23:36:19 följande:
    En schimpans kan inte "våldta" någon. Det verkar som det grundläggande problemet för er som vill knulla djur är att ni inte förstår skillnaden på djur och människa.

Men lilla vän DU är ett djur, fast en annan art. Det händer att olika arter får samtycke för varandra! En åsna + häst = mula etc, det är inte så stor grej utan ganska naturligt
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 23:34:34 följande:
    Fram till år 1864 var det dödsstraff i Sverige på tidelag; (otukt med djur), det var
    olagligt fram till 1944 men numera räknas det inte ens som djurplågeri såvida det
    inte går att bevisa att djuret orsakas lidande. En anledning till detta är att
    homosexualitet och tidelag låg under samma paragraf, och när homosexualitet
    avkriminaliserades, legaliserades tidelag i samband med de förändrade sexualitetslagarna.
    Under de senaste 25 åren har inte en enda människa blivit dömd för djurplågeri efter
    sexuella övergrepp mot djur, det har hänt att ett eller annat husdjur blivit omhändertaget,
    men snabbt tillbakalämnat till sin ägare när det inte gått att bevisa något lidande hos
    djuret och därmed kan dess förövare helt obehindrat fortsätta att tvinga sig på sitt husdjur.
    Djurrättsalliansen kräver nolltolerans och anser att ett övergrepp, är ett övergrepp för
    mycket!
    Djuren har ingen rösträtt, ingen talan. Det har du. Kom ihåg det.
    Du berättade anledningen varför jag aldrig i hela mitt liv kommer att stödja Djurrättsalliansen!

Anledningen är att de avfärdar modern forskning, reagerar och agerar emotionellt och instinktivt och inte sakligt och rationellt som de borde göra.

De borde i rimlighetens namn vara intresserade av att begränsa djurs lidande oavsett orsak men det är inte så de agerar.
    Här har de snöat in sig i moralen vilket gör att all deras trovärdighet är bortblåst.

Och för att föregå dig: nej jag är ingen zoofilist men jag anser att debatten ska styras av fakta och bevis och inte moralpanik.
  • Anonym (FY)

Ni som tycker att det är naturligt att tända på ett djur, hund, häst, åsna, lejon etc. Borde fan åka in på psyket. Ja jag är seriös. Jag kan faktiskt inte komma på något äckligare, jo Pedofiler. Där har ni det.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 23:32:05 följande:
    Du citerade fel inlägg men nu kan du svara på frågan jag ställde?

"Man är alltså ett svin om man pillar på ett djur. Fan vem ska behandla de sjuka djuren nu när du ska mosa alla veterinärer?"
    Nejdå citerade dig, tror inte att personen som skrev något om att pilla på djur menade veterinärer. För det är väl inte veterinärers vara eller inte vara som diskuteras här ?
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 23:43:44 följande:
    Efter 4 års studier i biologi på Universitetet tycker du det är ok att ligga med djur? Herregud...

NUuu tolkade du nog lite tokigt
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 23:36:19 följande:
    En schimpans kan inte "våldta" någon. Det verkar som det grundläggande problemet för er som vill knulla djur är att ni inte förstår skillnaden på djur och människa.
    Jag hade inte förväntat mig ett annat svar från någon som sorterar levande varelser i grupperna människor, ekorrar och djur.

Våldtäkter är mycket vanligt i djurriket.
    I ett område i Afrika tex har de problem med unga elefanttjurar som våldtar noshörningar som blir både skadade och traumatiserade.  Men du vet förståss bättre än djurskötarna, veterinärerna och experterna?
    Noshörningarna blir inte våldtagna, skadade och traumatiserade. De bara fantiserar va?
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 23:39:31 följande:
    Men lilla vän DU är ett djur, fast en annan art. Det händer att olika arter får samtycke för varandra! En åsna + häst = mula etc, det är inte så stor grej utan ganska naturligt
    Jodå "lilla vän", och vore du en åsna - även bokstavligt talat - skulle jag inte ha några invändningar mot att du parade dig med en häst. Men nu är du en människa som både förstår dina handlingar och deras konsekvenser.

Ge fan i att knulla med djur, ska det inte räcka så?
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 23:46:28 följande:
    Jodå "lilla vän", och vore du en åsna - även bokstavligt talat - skulle jag inte ha några invändningar mot att du parade dig med en häst. Men nu är du en människa som både förstår dina handlingar och deras konsekvenser.

Ge fan i att knulla med djur, ska det inte räcka så?

Handling och konsekvens, ont/gott, rätt eller fel :) det är nånstans här moralen kommer in i bilden :p
  • Anonym
    Anonym (FY) skrev 2012-04-21 23:42:06 följande:
    Ni som tycker att det är naturligt att tända på ett djur, hund, häst, åsna, lejon etc. Borde fan åka in på psyket. Ja jag är seriös. Jag kan faktiskt inte komma på något äckligare, jo Pedofiler. Där har ni det.
    Om de är sjuka vilket du påstår så kan man bota dem och viktigare är att de inte är ansvarig för sina handlingar eftersom de är sjuka!
    Så du förespråkar alltså att de som har sex med djur ska gå fria från straff!
  • Anonym (Herregud)

Äckligaste inläggen jag läste på FL någonsin. INTE normalt. Lågbegåvade som våldtar djur.

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator