• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Orgasmgirl skrev 2012-04-21 23:56:32 följande:
    Nu höjer vi nivån här :) Undrar om hon konfronterat sin kille ännu
    Tack!
    det är lätt att dras med...

Jag tror inte det, de verkar inte vara den kommunikativa sorten.
  • Marled91

Hoppas att ni som skriver i den här tråden absolut aldrig haft eller skaffar djur. Jag mår illa efter att ha läst igenom. Och ts dumpa killen! Jag skulle äcklas av honom helt klart.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 23:50:22 följande:
    Det diskuterades att pilla på djur därför är diskussionen om veterinärer fullt korrekt.
    Du avböjer fortfarande att svara?
    Har bara sett ditt inlägg om veterinärer, tror att du har missuppfattat lite om du tror att diskutionen gäller veterinärer
  • lykantrophona
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 23:43:44 följande:
    Efter 4 års studier i biologi på Universitetet tycker du det är ok att ligga med djur? Herregud...
    Snarare, jag tycker det är okej att djur ligger med varandra. Och människan är inget annat än ett djur.

Eller vad är människor för något? Svampar?
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 23:59:07 följande:
    I och för sig inte. Men frågorna om vad ett brott är och att djur inte kan begå brott är så elementära att svaren finns på Aftonbladet och Wikipedia också.

Det enda jag ser i den här tråden nu är en massa zoofiler som desperat försöker hitta något som ska rättfärdiga att man har sex med djur. Så brukar pedofiler också hålla på.
    Du har redan fått svaret att en våldtäkt är fortfarande en våldtäkt fastän den inte lagförs. Förstod du det svaret?

Jag har sett EN som jag tolkat som zoofili, några som försöker vara sakliga och de flesta har moralpanik utav guds nåde.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 23:42:04 följande:
    Du berättade anledningen varför jag aldrig i hela mitt liv kommer att stödja Djurrättsalliansen!

Anledningen är att de avfärdar modern forskning, reagerar och agerar emotionellt och instinktivt och inte sakligt och rationellt som de borde göra.

De borde i rimlighetens namn vara intresserade av att begränsa djurs lidande oavsett orsak men det är inte så de agerar.

Här har de snöat in sig i moralen vilket gör att all deras trovärdighet är bortblåst.

Och för att föregå dig: nej jag är ingen zoofilist men jag anser att debatten ska styras av fakta och bevis och inte moralpanik.

Moral och fakta går hand i hand! Vi behöver fler medlemmar och du verkar vara en intressant person, kom in på vår hemsida och anmäl dig! Mvh
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 00:01:12 följande:
    Har bara sett ditt inlägg om veterinärer, tror att du har missuppfattat lite om du tror att diskutionen gäller veterinärer
    Jag vet att du missuppfattar diskussionen om du tror att veterinärer kan undantas från de som inte får pilla på djur.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 00:04:13 följande:
    Moral och fakta går hand i hand! Vi behöver fler medlemmar och du verkar vara en intressant person, kom in på vår hemsida och anmäl dig! Mvh
    Inte ens för en miljon. Läs det jag skriver en gång till och begrunda.
  • Anonym
    Marled91 skrev 2012-04-22 00:00:50 följande:
    Hoppas att ni som skriver i den här tråden absolut aldrig haft eller skaffar djur. Jag mår illa efter att ha läst igenom. Och ts dumpa killen! Jag skulle äcklas av honom helt klart.

Döm inte hunden efter pälsen! Men det var 1 film i en mapp med massor, som nån skrev han ville se nått tabubelagt, annars hade han haft flera såna filmer tror jag!
  • Anonym

Förbud mot tidelag? Hmm

Jag förstår inte vilken funktion en sådan lag skulle fylla.

Om tidelag medför lidande så är det djurplågeri och därmed redan olagligt och om tidelag inte medför lidande så spelar det ju ingen roll.

Att det skulle vara "äckligt" eller "sjukt" har ingenting med saken att göra.

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator