• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Fiya
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:08:19 följande:

Logiskt???

Faktiskt. Jag har gjort något liknande. Jag la upp en dialog med en bästa vän där jag förklarade att jag vill knulla skiten ur henne(han såg ju inte att det var en "hon") mer eller mindre.Var så förbannat trött på att han snokade och anklagade mig för allt möjligt.
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 00:31:40 följande:
    Vilka är de här afrikanska experterna du kommer dragande med hela tiden Skrattande

Det finns ingen "själva handlling" som är våldtäkt men inte ett brott. Om det saknas en subjektiv sida är det inte en våldtäkt. Återigen, en räv som biter ihjäl en kyckling är inte en mördare och kycklingen är inget brottsoffer, oavsett om den lider och blir "traumatiserad". Du gör misstaget att försöka applicera det mänskliga samhället på djur.
    Mården lustmördar inte heller?
    Säg det till alla de som har höns för husbehov.

Så du menar på fullt allvar att man inte kan våldta en med ett gravt mentalt handikapp? Det finns ett antal domar som talar emot dig.

Om du vill veta mer om elefanterna i Afrika så googlar du, det skrivs en hel del om fenomenet.
  • Anonym
    radwanska skrev 2012-04-22 00:35:24 följande:
    fast han sa ju nyss att han inte pratar om "brott" som mänskligt påfund utan om själva handlingen och dess problematik, och sen fortsätter du ändå mala på om att djur inte kan begå brott... Drömmer
    Tack men jag tvivlar att det hjälper.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 00:34:09 följande:
    Kolla 297
    Ah, det var du.
    Ok, det var länge sedan jag läst något som innehåller så mycket dubbelmoral...
  • Ermenegildo
    radwanska skrev 2012-04-22 00:35:24 följande:
    fast han sa ju nyss att han inte pratar om "brott" som mänskligt påfund utan om själva handlingen och dess problematik, och sen fortsätter du ändå mala på om att djur inte kan begå brott... 

Därför att ni/han pratar om våldtäkt. Handlingen att en elefant parar sig med en noshörning och de problem den kan föra med sig saknar relevans för frågan om det är försvarligt för människor att ha sex m djur.
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-22 00:41:29 följande:
    Mården lustmördar inte heller?

Säg det till alla de som har höns för husbehov.

Så du menar på fullt allvar att man inte kan våldta en med ett gravt mentalt handikapp? Det finns ett antal domar som talar emot dig.

Om du vill veta mer om elefanterna i Afrika så googlar du, det skrivs en hel del om fenomenet.

Nej en mård mördar inte. Jo, en människa kan våldta en förståndshandikappad, var fick du det ifrån?
  • Anonym (Amanda)

Jag tycker att ni som utför tidelag är fega, ha sex med ett lejon, en varg eller en tiger eller något annat utmanade djur i stället eller vågar ni inte? Som ni själva skriver är det ju en instinkt så åk till Afrika och kör upp röven i vädret så ska ni få se på skoj!

• radwanska
    Anonym skrev 2012-04-22 00:41:14 följande:
    Men om en hingst sätter på dig eller försöker med någon annan för att han tror att ni vill, är det en bra hingst då?Eller skulle du klassa honom som sjuk ?
    Om en hingst sätter på mig? haha ok här går vi händelserna i förväg hör jag och ändrar djurart dessutom.. :)

skulle faktiskt säga nej till en hingst... :) men vi har som sagt hund dårå... och för att svara på frågan nej jag skulle tycka det lät rätt friskt faktiskt, att vilja leka lite..
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 00:45:37 följande:
    Därför att ni/han pratar om våldtäkt. Handlingen att en elefant parar sig med en noshörning och de problem den kan föra med sig saknar relevans för frågan om det är försvarligt för människor att ha sex m djur.
    Det är i allra högsta grad relevant eftersom du hävdar att andra djur inte kan begå övergrepp, vilket de bevisligen kan.

Relevansen i detta är att man inte per automatik kan säga att ett sexuellt utbyte mellan människa och annat djurslag är ett övergrepp. Poängen är att man istället måste definiera övergrepp efter lidandet det skapar och inte vem eller vad som utför akten.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 00:43:20 följande:
    Ah, det var du.
    Ok, det var länge sedan jag läst något som innehåller så mycket dubbelmoral...
    Det va inte jag men trodde att t.o.m du förstog den
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator