• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Ermenegildo
    lykantrophona skrev 2012-04-22 00:15:59 följande:
    Jag antar att du legat med en annan människa någon gång?
    Då har du haft sex med ett djur. Grattis. :P

Du har ännu inte gett några ordentliga anledningar till varför det per automatik vore förkastligt med sexuella relationer över artgränser.
    Jag har haft sex med människor, inte djur. Jag har inte sagt att det är fel med sex över artgränser, utan mellan djur och människa. Eftersom skillnaden tydligen är svår att förstå - jag tycker det är helt ok att ha sex med de djur som kan skriva ett begripligt inlägg i den här tråden.
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 00:24:32 följande:
    Jag har haft sex med människor, inte djur. Jag har inte sagt att det är fel med sex över artgränser, utan mellan djur och människa. Eftersom skillnaden tydligen är svår att förstå - jag tycker det är helt ok att ha sex med de djur som kan skriva ett begripligt inlägg i den här tråden.
    Så du lever i celibat. 
  • radwanska
    Anonym skrev 2012-04-22 00:17:48 följande:
    Att till att börja med jämföra insemination med sexuellt umgänge är löjeväckande. Att tvätta av förhuden på en hund och, som en dokumentär visade för nåt år sen, 5-10 personer som träffas en kväll och går loss på en tik, är inte samma sak. Driver du med mig?

Sen den där personens superuppgift som ingen klarat...vojne vojne...

Då kan jag ställa en liknande fråga:
    Finns det någon dokumenterad bevisning där det klart och tydligt framgår att ett spädbarn lider av att pappa Bengt stryker sin vaniljkola på bamsen och låter barnet slicka bort det?

Hur långt ska man dra det?
    Lider ett barn av att utföra oralsex?
    Lider ett barn av att hålla i en vuxen persons kön?
    Lider ett barn av att fotograferas naket i "lektyrsyfte" ?

Jag tror absolut inte att ett barn skulle ta skada av någotdera, men klart som fan tycker jag det är fel. Och den som inte tycker det kan ju rösta emot lagförslaget.

Jag kan hålla med om att lidande är en grundsten att beakta i förslag till sådana här förbud, men någon form av etisk och moralisk tankeverksamhet måste väl också finnas utan att vi drar allt över en kam och kallar mjölkkor för våldtäktsoffer. Mjölkkor och köttindustrin är än så länge en accepterad del i vår matproduceringskultur, men bara för att man tycker att det är fel behöver man väl inte tycka att det är okej med att ha sex med djur också? Det siktas lite åt fel håll här känner jag.

En hundägare har ju ett ansvar gentemot sin hund att alltid agera för hundens bästa. En hund litar på sin ägare, och det känns lite som att svika ett förtroende när man börjar utnyttja den för sexuell njutning när det finns gott om människor där ute att gå lös på.
    Blir grymt rädd när vissa människor ska "bryta ner" allting i minsta molekyl.

Djursex är bara fel. Räcker inte det?
    men det är ju vår hund som vill göra saker med mig?? vadå är jag likadan som de här männen som våldtog en tik i en lada menar du?
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-22 00:22:36 följande:
    Du vet att människan är ett djur?
    Ditt resonemang leder fram till Sveriges lag, det är inte automatiskt ett brott med sexuell förbindelse mellan djurarterna.

Jag förstår vad en våldtäkt är liksom experterna i Afrika, men du ihärdar att du vet bättre. Jag tror att de är mycket intresserade av att komma i kontakt med dig. De anser nämligen att företeelsen med elefanter som våldtar är mycket problematisk. Men du har svaret, de är de som inte förstått situationen.

Jag pratar inte om brott i sammanhanget utan om själva handlingen, Förstår du skillnad mellan begreppen "ett agerande" och "ett brott"?
    Det verkar som att du inte riktigt göt det tyvärr.
    Vilka är de här afrikanska experterna du kommer dragande med hela tiden Skrattande

Det finns ingen "själva handlling" som är våldtäkt men inte ett brott. Om det saknas en subjektiv sida är det inte en våldtäkt. Återigen, en räv som biter ihjäl en kyckling är inte en mördare och kycklingen är inget brottsoffer, oavsett om den lider och blir "traumatiserad". Du gör misstaget att försöka applicera det mänskliga samhället på djur.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 00:16:29 följande:
    Och din kommentar på inlägg 291 är vad då?
    Det var från ett liknande inlägg spinoffen med veterinärer uppstod
    Så då är vi tillbaka på ruta ett och du kan kommentera 291 istället för att fortsätta med krystade liknelser, det blir bara fel.
    Kolla 297
  • lykantrophona
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 00:24:32 följande:
    Så analfabeter är alltså off-limits? Likaså de som helt enkelt inte kan svenska?

Människor är djur. Hur många gånger måste man säga det? Vad är människor om de inte är djur?
  • radwanska
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 00:31:40 följande:
    Vilka är de här afrikanska experterna du kommer dragande med hela tiden Skrattande

Det finns ingen "själva handlling" som är våldtäkt men inte ett brott. Om det saknas en subjektiv sida är det inte en våldtäkt. Återigen, en räv som biter ihjäl en kyckling är inte en mördare och kycklingen är inget brottsoffer, oavsett om den lider och blir "traumatiserad". Du gör misstaget att försöka applicera det mänskliga samhället på djur.
    fast han sa ju nyss att han inte pratar om "brott" som mänskligt påfund utan om själva handlingen och dess problematik, och sen fortsätter du ändå mala på om att djur inte kan begå brott... Drömmer
  • Anonym (Herregud)

Dessa djur som ni har sex med är i er fångenskap. Så sjukt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 00:17:48 följande:
    Att till att börja med jämföra insemination med sexuellt umgänge är löjeväckande. Att tvätta av förhuden på en hund och, som en dokumentär visade för nåt år sen, 5-10 personer som träffas en kväll och går loss på en tik, är inte samma sak. Driver du med mig?

Sen den där personens superuppgift som ingen klarat...vojne vojne...

Då kan jag ställa en liknande fråga:
    Finns det någon dokumenterad bevisning där det klart och tydligt framgår att ett spädbarn lider av att pappa Bengt stryker sin vaniljkola på bamsen och låter barnet slicka bort det?

Hur långt ska man dra det?
    Lider ett barn av att utföra oralsex?
    Lider ett barn av att hålla i en vuxen persons kön?
    Lider ett barn av att fotograferas naket i "lektyrsyfte" ?

Jag tror absolut inte att ett barn skulle ta skada av någotdera, men klart som fan tycker jag det är fel. Och den som inte tycker det kan ju rösta emot lagförslaget.

Jag kan hålla med om att lidande är en grundsten att beakta i förslag till sådana här förbud, men någon form av etisk och moralisk tankeverksamhet måste väl också finnas utan att vi drar allt över en kam och kallar mjölkkor för våldtäktsoffer. Mjölkkor och köttindustrin är än så länge en accepterad del i vår matproduceringskultur, men bara för att man tycker att det är fel behöver man väl inte tycka att det är okej med att ha sex med djur också? Det siktas lite åt fel håll här känner jag.

En hundägare har ju ett ansvar gentemot sin hund att alltid agera för hundens bästa. En hund litar på sin ägare, och det känns lite som att svika ett förtroende när man börjar utnyttja den för sexuell njutning när det finns gott om människor där ute att gå lös på.
    Blir grymt rädd när vissa människor ska "bryta ner" allting i minsta molekyl.

Djursex är bara fel. Räcker inte det?
    Det som gör att hela ditt resonemang stupar är att du anser att djursex är okey ibland när det tjänar dina egna syften men inte när det handlar om sexualmoral.
    Handlingen, sexuellt stimulerande av djur är densamma i de bägge fallen men du tycker att det är okey när du får en biff på tallriken.  Tjusig omskrivning  - ansvar.

Den enda röda tråden är att det ena är socialt accepterat och det andra inte är det. OM vi nu skulle stifta lagar efter det som är socialt accepterat ligger alla socialbidragstagare jävligt pyrt till idagens Sverige. Det är nämligen helt socialt accepterat att trakassera dem, att kalla dem för olika tillmälen, och att lobba för att de inte ska ha vare sig hem eller tillgång till husmanskost.
    Så ditt resonemang leder till ett extremt otäckt samhälle där dagens populistiska vindar ska få bestämma rättesnöret snarare än kunskaper vi har genom beprövad vetenskap.

Jag b lir oroad när människor inte kan tänka längre än näsan räcker.
  • Anonym
    radwanska skrev 2012-04-22 00:27:02 följande:
    men det är ju vår hund som vill göra saker med mig?? vadå är jag likadan som de här männen som våldtog en tik i en lada menar du?
    Men om en hingst sätter på dig eller försöker med någon annan för att han tror att ni vill, är det en bra hingst då?Eller skulle du klassa honom som sjuk ?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator