• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Anonym
    M C skrev 2012-05-12 07:50:07 följande:
    Men roligast är att lägga ungarnas tandkräm på gubbens tandborste, det är hysteriskt roligt! Men man måste lägga den riktiga över, de ser ju olika ut.
    Vad är det roliga? Smakar den illa?
  • Anonym (fisen)

Insatt: Jag har ungefär skrivit en berättelse som liknade din. Så jag tror också att det är en sägen. Tråkigt men sant att man lyckas bli lurad! :p

• QueenObscene

Inte jag, men en kompis - tog sin katts p-piller istället för allergimedicinen i över en vecka...

• MikuAndSaraLi
    QueenObscene skrev 2012-05-12 16:51:07 följande:
    Inte jag, men en kompis - tog sin katts p-piller istället för allergimedicinen i över en vecka...
    Var det en man eller kvinna?? x'D
  • Biinzan

Jag har kastat skeden och sparat yoghurt-förpackningen många gånger. 

Tagit grädde istället för mjölk i kaffet.. Smakade bläää. 

Emilia, 11-04-13 <3
  • Lillsudd
    QueenObscene skrev 2012-05-12 16:51:07 följande:
    Ahh... Det får mig att minnas Jag har tagit avmaskningsmedel istället för Alvedon  upprepade doser.

Vaknar med feber, tar 2 alvedon. Har fortfarande feber när jag vaknar igen, tar 2 alvedon till. Tycker på eftermiddagen att "det var då själve... att det aldrig går ned" och tar två till. Strax efteråt vänder jag på kartan och inser misstaget.

Det blir ett förvirrat samtal till giftcentralen eller vad det heter... Kommer bara tll "Eh... jag har tagit kattens maskmedel och..." när kvinnan svarar "Axilur?" och tillägger att "jag antar att du skulle ta alvedon". När hon får veta att jag tagit 6 stycken blir det tyst ett tag och så får jag något som mest liknar ett fniss och konstaterandet "Ja, den dosen kan väl motsvara en människas vikt kanske - så maskfri är du nog snart"
  • Themis
    Lillsudd skrev 2012-05-12 16:59:19 följande:

När hon får veta att jag tagit 6 stycken blir det tyst ett tag och så får jag något som mest liknar ett fniss och konstaterandet "Ja, den dosen kan väl motsvara en människas vikt kanske - så maskfri är du nog snart"
    Vad kommer du att ångra när du blir gammal? Att du inte städade oftare, eller att du inte satt i solen med en glass oftare?
  • Ebba Caroline

Själv gick jag in i affären med två ungar i babyskydd och kom ut med bara den ena babyskyddet och ena ungen... Märkte det när jag kom till bilen, så det vara bara att gå tillbaka till informationsdisken för att kolla men de fått in en babysitter med ett barn vilket de som tur hadde. De muttrade och kollade rätt surt på mig

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    Kers skrev 2012-05-12 13:42:16 följande:
    Gjorde dubbelfel en väldigt tidig, trött morgon:

Bryggde kaffe på vällingpulver och skakade och micrade en flaska kaffe. Jag var så sjukt trött att jag liksom inte reagerade på färgerna (SVART i flaskan liksom??) utan handen arbetade av sig själv och öste på.. Det tog typ 30 sekunder innan poletten trillade ner. God morgon!  

Min sambo gjorde nåt liknandande, hade kaffe i nappflaskan som han tilloch med gav barnen innan han upptäckte sitt misstag Kan säga att ajg stog i en kvart och asgarvade
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!