• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • TeamCaz
    Koppkaka skrev 2012-05-14 12:29:54 följande:
    Jo jo. För den har vi ju aldrig hört förut :P
    Alltså allvarligt... Även om du/ni hört den förr så hände det faktiskt min kompis. Förmodligen är det väl ett vanligt misstag som många gör då. Vad vet jag? Men den är sann.. Det kan jag svära på både min mammas grav o min pappas grav (bägge är döda)
    Sen om ni vill fortsätta att tro att jag ljuger tycker jag bara är jobbigt av er..
    Jag trodde helt ärligt att denna tråden skulle vara för folk att skratta, men jag känner mig faktiskt illa till mods här nu... Jag gillar inte denna tråden längre.. Jag har följt den länge men inte "vågat" skriva eftersom många verkar hoppa på om "falska historier", men när jag väl skriver mitt första inlägg i denna tråden så är det ett antal folk som hoppat på..
    Jag känner mig riktigt ledsen nu.. Riktigt riktigt ledsen... Detta var minsann ingen rolig tråd alls..

Ha kul alla ni andra men jag drar.. Ångrar att jag ens skrev..
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCaz
    Koppkaka skrev 2012-05-14 12:29:54 följande:
    Jo jo. För den har vi ju aldrig hört förut :P
    Sen är det ju så att HON berättade det för mig att det hände henne för ca fem år sedan. Om hon nu hittat på kan ju inte jag veta då jag absolut aldrig hört om något sånt förut. Men jag litar ju henne såklart..

• Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 12:44:48 följande:
    Alltså allvarligt... Även om du/ni hört den förr så hände det faktiskt min kompis. Förmodligen är det väl ett vanligt misstag som många gör då. Vad vet jag? Men den är sann.. Det kan jag svära på både min mammas grav o min pappas grav (bägge är döda)
    Sen om ni vill fortsätta att tro att jag ljuger tycker jag bara är jobbigt av er..
    Jag trodde helt ärligt att denna tråden skulle vara för folk att skratta, men jag känner mig faktiskt illa till mods här nu... Jag gillar inte denna tråden längre.. Jag har följt den länge men inte "vågat" skriva eftersom många verkar hoppa på om "falska historier", men när jag väl skriver mitt första inlägg i denna tråden så är det ett antal folk som hoppat på..
    Jag känner mig riktigt ledsen nu.. Riktigt riktigt ledsen... Detta var minsann ingen rolig tråd alls..

Haha vanligt misstag? Att spruta glitter i muttan istället för deo?
    Och vem sprutar ens deo där nere. Haha. 
  • Bonanza
    TeamCaz skrev 2012-05-14 12:44:48 följande:

Men alltså, du berättar  en vandringshistoria som till och med finns nedskriven i en bok. Om du inte var där och SÅG glittret i din kompis könshår kan du inte svära på det. Det är inte konstigt att folk påpekar för dig att det är en vandringssägen.

• TeamCaz
    Bonanza skrev 2012-05-14 12:58:07 följande:
    Men alltså, du berättar  en vandringshistoria som till och med finns nedskriven i en bok. Om du inte var där och SÅG glittret i din kompis könshår kan du inte svära på det. Det är inte konstigt att folk påpekar för dig att det är en vandringssägen.

Det jag kan svära på är att hon berättade detta för mig... att det hände henne.. hon kom rusande hem till mig direkt efter o hade panik för hon skämdes som i tusan.. Hon är ingen tjej som ljuger (har känt henne sedan små barn) Så jag tror på henne.. Men vafaaaan. räcker det inte att endast EN person påpekar det då? Tydligen hade en person skrivit nästan samma två inlägg före mig.. Men helt ärligt, jag går inte igenom alla sidor o läser vad folk skrivit för att sedan "kopiera" ett annat inlägg.. Sen har jag faktiskt aldrig hört om det förut heller, vare sig innan eller efter hon sa det..
    Jag får ont i magen o blir ärligt gråt-färdig av er.. Ni är inga snälla människor..
  • lovebuz

Jag gick i åttonde klass så man hade skåp i korridoren och salarna på övervåningen. Hade glömt min penna så jag gick ner och hämtade det jag skulle, kommer upp till övervåningen där det fanns tre salar i den uppgången.

Dörrarna var öppna men jag hade fasen glömt i vilket rum min klass satt i. Ja, jag hade helt enkelt fått en blackout av stress och annat att jag bara stod där och tittade som en idiot. Kompisarna tittade på mig och jag tyckte det var något bekant med dem.

Till slut kom en person ut och frågar "Ska du in hit?" Eh, ja jag kunde ju inte direkt säga att jag har glömt bort var jag skulle. Till slut kom jag in i rätt sal men fy fasiken vad vidrig den upplevelsen var. Idag skrattar jag åt det bara.

• Anonym
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:02:59 följande:
    Det jag kan svära på är att hon berättade detta för mig... att det hände henne.. hon kom rusande hem till mig direkt efter o hade panik för hon skämdes som i tusan.. Hon är ingen tjej som ljuger (har känt henne sedan små barn) Så jag tror på henne.. Men vafaaaan. räcker det inte att endast EN person påpekar det då? Tydligen hade en person skrivit nästan samma två inlägg före mig.. Men helt ärligt, jag går inte igenom alla sidor o läser vad folk skrivit för att sedan "kopiera" ett annat inlägg.. Sen har jag faktiskt aldrig hört om det förut heller, vare sig innan eller efter hon sa det..
    Jag får ont i magen o blir ärligt gråt-färdig av er.. Ni är inga snälla människor..

Fick du se glittret också då efteråt?
  • TeamCaz
    Anonym skrev 2012-05-14 13:04:04 följande:
    Fick du se glittret också då efteråt?
    ? Vad får dig att tro att jag vill se min kompis könsorgan?
  • lovebuz

Jo jag har också läst inlägg här som är bekanta. Vi skrev bl.a. ut några av dem på jobbet som en rolig grej för några år sedan.

• Anonym

Det är inte helt omöjligt att en vandringssägen ändå inträffar på riktigt någon gång. Istället för att påpeka varenda en kan ni väl skratta och läsa vidare istället Solig

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!