Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Jag gick i åttonde klass så man hade skåp i korridoren och salarna på övervåningen. Hade glömt min penna så jag gick ner och hämtade det jag skulle, kommer upp till övervåningen där det fanns tre salar i den uppgången.
Dörrarna var öppna men jag hade fasen glömt i vilket rum min klass satt i. Ja, jag hade helt enkelt fått en blackout av stress och annat att jag bara stod där och tittade som en idiot. Kompisarna tittade på mig och jag tyckte det var något bekant med dem.
Till slut kom en person ut och frågar "Ska du in hit?" Eh, ja jag kunde ju inte direkt säga att jag har glömt bort var jag skulle. Till slut kom jag in i rätt sal men fy fasiken vad vidrig den upplevelsen var. Idag skrattar jag åt det bara.
Jo jag har också läst inlägg här som är bekanta. Vi skrev bl.a. ut några av dem på jobbet som en rolig grej för några år sedan.
Det är inte helt omöjligt att en vandringssägen ändå inträffar på riktigt någon gång. Istället för att påpeka varenda en kan ni väl skratta och läsa vidare istället