Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Bra Sweet life...
Så har jag haft med mina två äldsta pojkar... Men erkände det inte förrän långt tid efter
Åh känner mig nere nu och behöver lite stöd ang amningen:( känns som att jag kommer få lägga ner den nu. Men är rädd att jag ger upp för tidigt Hampus är tre veckor. Men han blir inte mätt på mig , OM han tar bröstet. De blir mest ersättning just nu, har ammat honom en gång idag. Är så ledsen över detta. Kan bebisarna få mer ont i magen av ersättning ? Vi använder Nan, och hur mycket sämre är de med ersättning ist för min mjölk?
Jag ville ju så gärna :'(
Aj! Öm som sjutton i höger bröst! Har nyss tagit en het dusch och masserat bröstet och ligger nu med vetekudden. Var ute igår och det var lite kyligt och sen var fläkten på i sovrummet inatt för det var så kvavt, det var nog inte så bra.
Sweet life - bra att di tar tag i det!
Idaelinlivia - förstår att det känns tufft men du ska följa det du känner är rätt!
Kram till er alla, man är inte en sämre mamma för att man ger ersättning. Man får tänka på vad som passar i sitt liv och vad som är bäst för den lille.
Tråkigt att amningen strular för så många. Här funkar den bra och han går upp massor i vikt.
Däremot har vi fortfarande problem med sömnen. Han vaknar varannan timme, snuttar lite och sover vidare. Försöker med napp, men då bara gallskriker han! :(
Har slut på idéer, men känner att jag behöver sova.
Jag kanske är töntig o borde vara världens lyckligaste över att ha friska, fina barn osv men jag känner mig sååå tjock, ful osv... Står helt stilla med vikten o har gjort nu i en vecka typ...
Blir Såå trött... Visst jag födde barn för 3 veckor sedan på onsdag... Men varför kan inte jag bara få slippa viktproblemet någon gång...
Att kunna få ha mina vanliga kläder... Åhhh va less jag är på detta idag...