Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Nangijala: : all min styrka till er, och mängder med kramar till er. Kan inte föreställa mig vad ni har framför er. Ett jätte stort grattis till er lilla pojk !
Nangilaja-grattis till er pojk, va jobbigt för er
Sigge blir 8 veckor på torsdag och väger nu 5230 och var 57,5 lång.. Tänk, han har näsan vuxit 1 dm på dessa 8 veckor och gått upp nästan 2 kilo.. Hjälp!!!
Nangijala: vilken snabb förlossning!!!
kan tänka mig att det blir lite av en chock när man får reda på sånt. Och att lillkillen redan gipsats och liksom rivstartat sitt liv utanför magen!
All styrka till er! Det kommer gå fint även om det är kämpigt!
Nangijala: Stort grattis till pojken :). Men vilken jobbig start för er :(, många kramar.
Nangijala. Grattis till sonen. Usch ryser när jag läser din berättelse. Blir alldeles tårögd, känner verkligen med er och förstår att ni blev chockade. Att det inte syntes på ul. Hoppas att det kommer gå bra för er ändå. Styrkekramar till er.
Nangijala - grattis till pojken! Vilken tuff start både han och ni fick. Styrkekramar till er!
Nangijala - grattis till sonen!!! Förstås jobbigt för er alla nu!
Väldigt konstigt att det inte syntes på UL....
Kramar till er!
Nagijala: grattis!:) Men vilken chock för er:( men även om det blir en tuff tid så kommer allt lösa sig på bästa sätt!
Någon som kan rekommendera en bra
Bröstpump+flaska? Medela eller avensis?:)
Grattis nagijala! Förstår att det är tufft och jobbigt men det fixar ni. Han är säkert jätte fin!
Just de, glömt säga att Elias inte fattar hur han ska göra med calma flaskan tyvärr.. Så om jag måste vara borta nån gång får det ändå bli mam, hoppas det inte stör amningen för mycket..