Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Emilian 3 veckor 4250 gr och 56 lång så han ligger lite i lä jämfört med Charlie
Emilio 11 veckor 3320g och 51cm. Där snackar vi o ligga i lä
vill också ha en liten tjockis medmsåna där härliga babyveck överallt o dubbelhaka!
Min lilla tjej har både härliga babyveck och en liten söt dubbelhaka.
Gulligt när man är så liten men inte så sött när man är vuxen. Hahaha....
Min bebbe har oxå dubbelhaka och tjockis mage :) lik sin mor.. Dock inte lika sött på mamma :( men men va faan vem bryr sig..? Jag har en karl redan.. Haha!
LillSnurr jag håller med dig.
Ja här har jag tre spinkiga ungar utan minsta fett o själv har jag kvar 20kg sen graviditeten. Så fel det kan bli liksom...
Tack Dianca för ditt pepp svar. Ska till BVC imorgon så då får vi se vad de säger och ifall de kan hjälpa mig. Men jag har gett upp de nu, idag har jag ammat en gång på vänster bröst i fem min, han blir helt galen vid de högra bröstet och de kommer typ inget.
Men hur gör man när man ska sluta amma, tänker så att man inte får stockning. Höger bröst går bra men de vänstra fyller ju på sig och jag får handpumpa ur.
Mjölkar man bara ut själva trycket eller hur gör man?
Åh så ledsen, bläddrade i en katalog innan och såg massa amningsbhar och började stört gråta är verkligen så besviken på mig själv :(
Bebisgalen: har funderat på det. Men så vill jag så gärna helamma utan att blanda in ersättning. (tror det är nån sorts kompensation för att jag inte lyckades amma dottern)
Men inser ju också att jag behöver sömn för att fungera. Har ju en dotter som också behöver sin mamma på dagarna.
Får nog inhandla lite ersättning under veckan kanske...