Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Fick sitta på akuten hela kvällen igår då Emilios pung börjat svullna upp rejält o de misstänkte ljumskbråck. Tog TRE timmar innan vi fick träffa kirurgen!! Sitta där med en liten liten bebis som möjligtvis var riktigt allvarligt sjuk och vi fick vänta så länge!! Det tog läkaren bara två minuter o avgöra att det var ofarligt vattenbråck istället. Tycker det är riktigt dåligt av dom att inte prioritera honom! Sköterskan på 1177 liksom skrek åt mig att åka in OMEDELBART o så får man ändå vänta så länge...
Akuten är totalt värdelösa
Uddabus, jag känner precis som du. Jag står också helt still.
Magen bara hänger och jag känner mig så osexig. Sambon har velat mysa lite men jag känner mig bara så oattraktiv och inte bekväm med att han ska röra mig när jag ser ut så här. Så jag vet hur du känner dig. Men vi får försöka kämpa på.
MissFörstånd: Ja, ligger ner och ammar hela nätterna, så man jan slumra under tiden. Men det hjälper inte längre efter fem veckor med endast två timmars sömn åt gången. :(
Sweet life: Bra att du får hjälp nu 
MissFörstånd: Ja, det är väl vitkål... Eller huvudkål... Som har stora blad som är färdigt "bröstformade" :)
Då ska jag springa till affären och köpa vitkål på en gång!
Charlie 2 veckor +5 dagar väger 6240gr i 60,5 cm lång.. Det ni ;)