Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Zvartlilja-ja han är tidig men vägde 3360 så han var inte liten, han väger nu 4660
Zvartlilja-hon har två barn sen innan om dom har oxå varit stor när dom kom, både hon å maken är stor, inte tjock då men långa.. Jag å gubben är kort å alla tre har varit 48 lång när som föddes, Sigge har vuxit till 55,5 på 7 veckor nästan 8 cm
Ni som bytt från babysemp till Nan, varför har ni gjort det?
Vi använder Babysemp. Den hade den på vårat BB. Den funkar än så länge för oss.Men sånt är ju olika.
Sweet life : bra att du tar tag i det med en gång. Starkt att erkänna att du mår dåligt över förlossningen, bara det är ju ett steg i rätt riktning:) kämpa på och lycka till hoppas att du snart mår bättre och kan njuta av bebistiden istället.. Kram
Idag gav jag upp amningen. Han får inte i sig någonting och jag får mata med ersättning efter varje mål, och då trycker han i sig 130 ml. Det ena han får är att snutta och mysa men det har blivit ohållbart då han nu sover från ca 24-04 och sen ligger vid bröstet tills vi går upp vid 8. Han vaknar säkert 10 gånger på dom 4 timmarna och jag känner att jag håller på att gå sönder helt med så lite sömn. Kan inte riktigt slappna av och sova på dagen heller då min näst yngsta kräver mycket. Känns skit men det bästa för mig just nu. Hoppas att han kan sova lite bättre nu så att man orkar med sig själv och alla andra barn.