Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Bärselen har verkligen blivit min å Enyas bästa vän, använder den dagligen. Hon älskar den
Perfekt att ha när man handlar å fixar hemma, vagnen funkar också bra men inte alltid man kan släpa den överallt
LillSnurr82: Va kul, va duktig Märta är
Enya har också vänt sig två gånger men jag vet inte om de var medvetet eller bara slumpen, skulle tippa på slumpen
Elvismamma: jo kan ju varit slumpen med. Men hon vände sig en gång då la jag tillbaka henne på mage då vände hon på sig direkt. Så verkade som hon gjorde det medvetet för att hon inte ville ligga på mage. Hon blir ofta arg efter att legat på mage en kort stund.
Usch har vart så jäkla varmt i dag så Märta har i princip inte sovit alls på hela dagen. Inte kommit till ro. Hon har legat i bara blöjan och tom utan den korta stunder.. Men ändå vart kokhet och jätte prickig av värmeutslag.. Stackars lilla plutt :(
Det var säkert medvetet, speciellt eftersom hon vände sig fler gånger
Enya blir också arg när man lägger henne på mage, då bökar hon runt med huvudet å benen å skriker så det är inte lätt att träna magläge men hon ligger ofta på mage på oss å då går de bra
Helvetesnatt! Alldeles för varmt och svettigt! Elise sov 22-00, sen ammade hon 00, 01, 02, 03, 03:45, somnade TILL SLUT på mej i fåtöljen, sen la vi oss i sängen, vaknade nu 06. Sov någon 5-minutare här och var mellan 00-04, så 4 timmar "ordentlig" sömn. Vi hade en fläkt på hela natten, inte riktad mot henne, men det hjälpte inte... Stackarn lär väl vara dyngtrött idag!
Normal värme framöver tack!!
håller med!!!! är så trött! tänk om det hade varit en sommar med bara sån värme-gah! första gången man uppskattar en regnig sommar =)
Tack och lov har Sam sovit bra MEN värmen har ju varit olidlig!! Idag flyr vi hem till mormor son tömt och bytat vatten i badtunnan så jag och Sam ska kunna bada ;) den e vedeldad så vi kan få deb temperatur vi vill..... ska bli såååå skönt.
Va glada ni som kan bada. Här är inte avslaget slut ännu. Så trist. Morr.....
Stackars min plutt nu har han med åkt på förkylningen jag och sambon haft /har. Han hostar och snörvlar , kör med nässugen men den gillar han inte. Frågade BVC vad barn ska ligga på i temp men glömde helt av de nu, vet att de är lite varmare än oss. Någon som har koll på detta?
Vi har den sämsta sommaren ever! Har regnat mer eller mindre varjedag sedan midsommar och ska göra det framöver också! Dottern är ledsen och undrar när det blir sommar. Går inte att bada eller nästan alls vara ute. Igår var det nog värmerekord på 20 grader. Totalt värdelöst!
Vincent har ändå bara kortärmad body för han är så varm av sig precis som storasyster. Men jag tycker så synd om alla barn här som vill ha en riktig sommar.