Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Såna sitter man här med mjölkstockning o feber på 39 grader. Det är redan 26 grader ute så det är ju verkligen underbart... Bara hoppas att jag hann vända det något tidigt imorse
Sweet life: tack så mycket :)
De barn som endast får ersättning är de ok att ge dem en skvätt vatten nu mellan målen när de är så här varmt?
Nu börjar de snart bli dax att byta till blöjstorlek nummer 2, hitills har vi använt pampers eftersom libero läckt massor men jag tycker pampers luktar så illa fast de bara kommit kiss, någon som har tips på några andra bra blöjor? Vet inte vad man törs testa
Elvis mamma: jag håller med dej om blöjorna! Libero har läckt massor för oss också! Och pampers luktar konstigt. Där jag bor finns det inget annat att välja på, men nästa gång vi handlar i stan ska jag pröva något annat! Vill också gärna ha tips?
Har precis varit på BVC och frågade om det här med att ge vatten. Hon sa att man kan ge någon tesked då och då, kokt vatten då. När dom blir törstiga i värmen och ammar så ofta så spyr dom ju också mer.
Som i natt kunde jag kanske gett lite vatten typ 01 och 03, och ammat som vanligt varannan timme...
Frågade också om utslagen, typiska hormonplitor sa hon. Har upplevt att hon tyckt att det kliar på kinderna och därför baddat med kallt vatten och det var bra.
Angående det där som hände i måndags när hon hade panik på morgonen för att hon satt i halsen eller något, så sa hon att ligga på sidan är jättebra och att vi ska fortsätta med det. Det är bara det att Elise lyckas vända sig till rygg hur mycket jag än bullar upp :P.
PetraK: Det går inte att få henne att ligga på sidan om du ligger ner och ammar henne först då? Så gör jag med Isabella tills hon somnar sedan ligger hon atomatiskt på sidan. Eller rullar hon tillbaka på rygg?
Pluttan - tack för solen
, idag har det ta-i-trä inte regnat något ÄN.
Vi använder libero för jag vill inte ha lotion i blöjorna plus att det paketet vi fick i baby bagen från bb började vi använda men blöjorna luktar illa, känns som kemikalier, så de har vi kastat. Usch.
Idag har vi invigt den nya vagnen. Funkade jättebra och var skön att köra. Storasyster satt och klappade lödde
TjhzCn vmzsk