• Svar på tråden Juni-barnen
  • Lucian Caesar

Och 57,5 (51) lång. Nu ska jag inte tillbaka förräns om 1 månad. Ska bli intressant och se hur mycket det hänt tills dess

• LillaGrynet

Jag är förresten 30 år( om 3 v;) och min sambo 33:)

Kör emmaljunga scooter som jag hade till sonen för 5 år sen.. Den funkar men känns lite skranglig..

• inarosegarden

just det, jag är 32 år o sambon är 33 år. på tal om leenden har sven gett oss leenden i två veckors tid. han har börjat ljuda högt när han blir glad oxå. underbar känsla!!

• Pluttan

Isabella ler när hon ser att vi ler. Hon ler mycket åt sin storebror. Som man bara smälter. Hon formar hela ansiktet och får fram så underbara små ljud.

• Elvis Mamma

Missförstånd: Vi bor ju inte alls långt ifrån varandra, vore kul å ordna en träff här med för visst var vi några fler från Dalarna va?

• MarieG81

Jag är 30 o sambon är 35. Vi bor i parhus med stor trädgård i Färjestaden på Öland. Vi har dottern Ella som imorgon är 1 månad. Varannan vecka bor även sambons 6-åriga dotter här.

• zenoble

Vad kul att få läsa vart alla bor osv! Man blir ju lite nyfiken ibland. Själv fyller jag 22 nu i aug och Elias som snart är 9 veckor var vår andra, Melvin blir 2 i oktober bor i borgholm i bostadsrätt på bv.

• FiaA87

Jag är 25 år och sambon snart 27, vi bor i Kristianstad i ett nyrenoverat hus (hann precis bli klart!!) Elbin är vårt första barn och han är 2 månader imorgon!!!

• Tesssi

Förra veckan fyllde Algot 2 månader, o vi var på bvc. 6310g (3280g) och 59 cm lång (49cm)

Jag o min man bor just nu i en 3.a med Algot o en katt, i västerås. Men i höst flyttar vi till villa.

• zenoble

Så nu har vi precis haft prästen här å planerat lite för dopet den 4, vi fick bestämma mycket själva så det känns bra att det blir lite som vi vill, hoppas vi kan få med Sonja aldéns låt välkommen in också

Har nu haft spiralen en vecka och har typ blödit sen dess mer eller mindre. Lär ju bli en del mellanblödningar såhär i början.. Blä.

Elias sov knappt nån ting under dagen igår och somnade runt halv 8 för natten. Kanske han börjar ställa in dygnet lite nu nån annan som känner det med? Han är 2 månader idag, ojoj vad tiden går!!