Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Bvc i dag. Märta 5 veckor 5kg (3630) och 56lång (51) växer så det knakar :)
Hur är era små gryn? Ibland har Tilde sovdagar och ibland är hon vaken mycket mera på en dag.
Här är det nästan varannan dag. Minella är vaken mycket ens dagen och sover mycket nästa dag. Sedan beror det på lite vad vi hittar på också. Är vi ute så sover hon mycket i vagnen, är vi hemma så är hon mer vaken då hon inte vill ligga och sova själv och det inte guppar.
Försökte ringa prästen nu för att boka dop men då är de på semester. Får se om jag kan boka via någon annan kanske.
Idag blir det till att gå ut på lekplatsen och leka. Försöker lära stora tjejen att cykla utan stödhjul. Perfekt väder.
Jag är 29 och bor i en 3:a med min man (31) i söderort i Sthlm, våra två söner och en katt. Vi letar villa men behöver nog tyvärr spara lite till då vi inte vill ha förlång resväg till jobben som ligger i stan.
God middag!
I dag fick jag sovmorgon. David tog Simon och jag sov till elva! Igår premiärsexade vi och gud va skönt det var! Var riktigt nervös över hur det skulle kännas, om det skulle göra ont eller inte kännas alls för att det skulle vara så stort. Men det var fantastiskt och den känslostormen efter veckor av sexet går inte att beskriva!
Jag är 29 och gift med Nisse som nyss fyllt 31 vi bor i hus med hund och katt, Sigge är nr 3 och har två systrar som är 3 och 4,5
Hej! Har precis varit på BVC! 7 veckor och en dag och killen väger 5390g och är 60,5 lång! Hans hormonprickar har dock blivit värre och hon tyckte att de borde ha mattats av nu...men icke...:( han ser faktiskt hemsk ut i ansiktet...stackarn...
Har hunnit skum läst igenom tråden nu. Det tog ett tag att komma ifatt när ni skriver så mycket... Vilket är intressant att läsa förståss. Men har inte hunnit skriva någon fl berättelse än men det kommer så småningom. Nu hör jag hur det brummar i blöjan så det var den egna tiden de.
Zenoble: jag blödde i tre månader av min spiral sen gav jag upp och tog ut den!
Snuppis: här är också varannan dag, idag är en vaken ätar-dag och imorgon kommer hon sova mycket!
Maria84: känner igen det där med lite egentid ;) har inte heller lagt upp nån flberättelse men det kommer när jag sitter vid datorn :)
Sweetlife: vad härligt att det kändes bra! Hur gammal är sonen nu? Vi väntar nog ett tag till, men Olympia är ju bara 11 dagar ;) sydde inte denna gången så kanske vi vågar lite tidigare, förra gången väntade vi nästan ett halvår!