Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Ok, tack för ditt svar:)
Jobbigt för alla som har problem med allergier, är skonad från allt sånnt än så länge i alla fall. Så knöligt att veta vad man får och inte får äta för er som ammar. Men man vänjer sig väl kanske efter ett tag.
Idag måste jag få tag på min bm så jag kan få sätta in spiralen. Annars är nog risken att det blir en bebbe till så lätt som jag har för att bli gravid. Men nu har jag ju precis haft mens så det är nog safe den här veckan. Och eftersom vi kanppt hade sex under grav. eftersom vi inte fick så håller vi på att ta igen det nu
...så måste nog sätta in den typ NU!!!!
Känns som att vi redan har klippkort hos läkaren med Simon...
I fredags var vi på barnakuten för att han hade feber och inte ville äta eller sova.. Idag ska vi till husläkaren för att han skriker så fort han får flaskan i munnen och sugit några gånger...
Jag tror han har ont i halsen. Vi andra är nämligen dunderförkylda med rejält halsont....
I tisdags var vi på BVC ( 9 veckor idag) Hampus väger nu 5054 g och är 57 cm lång :) han äter fortfarande 120 ml ersättning och ett mål om dagen är utbytt mot baby semper bifidus. Han är en snäll liten bebis som nu börjat att prata och skratta :) älskar att vara mamma
Enya är nu 10 veckor och väger 4,9 kg och är 55 lång
Hon har alltså gått nu gått upp precis 2 kg från födelsevikten
och jag ammar bara.
Var hos läkaren idag och kollade gulsotsprover, hon hade förhöjt när hon föddes. Allt såg bra ut och lillan växer som hon ska. 5230 g, 57.5 lång och huvudet på 40. Skönt att hon växer som hon ska. Var 8 veckor igår.
Var hos läkaren idag! Har skrivit en historia i bloggen för de som är intresserade av komjölksallergin....orkar inte skriva allt igen
Sweet life- ja det var skönt att få det bekräftat! Lycka till hos läkaren idag!