Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Fattar inte mycket men lyckades idag få in ett par bilder och fler blir de väl så för den som vill heter jag flodamamma. Hitta er kommer aldrig gå än då jag precis lärt mig första steget ;)
Har haft så jäkla ont i bröstvårtan nu ett par dar,knappt så jag kan amma.. Ringde nu och troligtvis är det svamp. Fy fan, trodde man inte skulle få mer besvär efter mjölkstockningarna.
Igår var Jag hos doktorn, har fortfarande hemsks problem med min rygg efter den mc-olycka jag var med i maj förra året. Så efter mycket tårar av smärta har jag äntligen fått en remiss på en MR-röntgen. Så skönt! Hoppas bara att man där igenom kan se vad felet är. Så skönt att Hampus sover på nätterna ( förutom när han vill ha mat då) för jag hade aldrig orkar denna smärta plus skrikande / vaken bebis.
Heter rebeckapamela på instagram :)
Ensortsmamma: Usch va jobbigt, hoppas att du kan få hjälp och att dom kan se vad som är fel! Att du inte tidigare fått en remiss! Lägger till dig på instagram
Heter mamma2009 på instagram. Är helt ny på detta.
Hur känns ditt onda i bröstet? Jag har oxå haft jätteont i nästan en vecka nu:( det liksom ilar i bröstet och när han ska börja suga är det fruktansvärt!!! Men någon sa till mig att svamp kliar?! Han har dessutom börjat " gnugga" bröstet när han äter, sen blir han jätteledsen eller arg svårt att säga han gallskriker iaf mitt i amningen!! Har kommit på att oftast när det händer vill han rapa... Men innan han släpper bröstet drar han huvudet bakåt med bröstvårtan i munnen.... SMÄRTA!!! Men jag har inga såriga bröst
Förstår inte varför våran lilla tjej inte vill sova på nätterna?? Imorse somnade hon 6.30 var vaken hela natten...natten innan dess var det iaf 3.40 men innan det 5..
Hon sover massor på dagarna å är nöjd å glad å ler en massa men sen kommer kvällen/natten med gnäll,skrik och sömnproblem. Kanske har blivit en ond cirkel?
Har ätit mjölkfritt i flera dagar nu men det verkar ju inte alls hjäpa. Någon som vet vad detta kan bero på?
Ibland tror jag att hon kan ha lite magknip åså men inte alltid. Hon verkar snarare övertrött hon kan somna en liiten stund i famnen men såfort man lägger henne i sin säng vaknar hon å skriker. Å jag vågar inte sova med henne brevid pga att jag är rädd att jag rullar på henne...