Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Vad skönt Annelie! Sa läkaren något om att undvika soja också? Vet inte om råden har ändrats...
japp soya skulle vi undvika!
Igår var vi på Liseberg hela dagen. Funkade jättebra hela dagen. Olivia blev helt till sig över detta fantastiska ställe med så mycket kul på. Liam brydde sig inte speciellt, han hängde mest i sjalen.
Men lite trött var han nog allt idag för han har sovit mer än vanligt. Skönt för mamma, som också var lite trött efter gårdagen.
Nu har vi fått Nutramigen på recept. Han äter, men under vilda protester hoppas att et blir bättre annars måste ja be om annan sort.
Han hade iaf inga streppisar i halsen och en snabbsänka som var inom ramen för vad som är normalt vid ett virus. Så vi skulle ge alvedon, mer vatten i ersättningen och istället ge fler mål per dag ett tag framöver..
Sweet life: prova att ha i lite vaniljsocker, det brukar funka! :)
Ni som har instagram och som har skrivit era namn här, kan inte ni göra det igen? Jag har fått lite förfrågnaingar som skulle vara så kul att veta vem det är här så att säga... Om ni vill att man ska veta alltså:)
Jag heter helenagrenabo
Jag heter simonepersson89
Uddabus
Kan NÅGON vara så snäll aer förklara för mig hur Instagram funkar???? Eller vad det är ??
Fattat att man tar/gör foton men varför kan man följa varandra? Fattar noll...