Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Jag stämplade servetterna själv. Har mycket scrap-grejer och det funkade på servetter också. :)
När jag gjort fotavtryck har jag använt vanlig fingerfärg, stämplat på papper och sen klippt ut. Med dottern hade vi pappduk så då stämplade jag direkt på den. :)
Har även gjort en "namn-bok" till båda barnen där det står vad namnen betyder och hur populärt det är just nu osv. De har även fungerat som gästbok. Brukar vara uppskattat.
Mysigt med alla dop och all planering, älskar att planera också. Vi kommer nog ha dop i nov. Dottern var sex månader och jag vill att klänningen, som min mamma virkat, ska passa .
Kan hända att jag menar stickat klänningen..
Hej Hej!
kollar om man kan hoppa in i tråden här? samt på facebook,
har följt både den här och Gravid tråden från början, men aldrig skrivit något, så känns redan som om jag känner er :)
Min lilla tjej Junie kom den 6 Juni. 3890g och 49cm, en riktig liten knubbis<3
medans vi e på ämnet så skall vi ha namngivelse den 20oktober:) smörgåstårta och vanlig tårta, och jag som också är en bakgalning lär baka massor med bakelser o småkakor :D
Havsjungfrun: vilken syn :) Kan se hur alla gäster får färg i ansiktet när de torkar sig! Haha!!! :)
Fast mina blev bara dekorationer. Lade fram andra servetter som de fick använda. :)
Baby1112. Hur viker du dina servetter så fint som kronor och dopklänningar? Tips till mig som inte är så bra på att pyssla.
MarieG81. Tråkigt när inte sambon vill samma sak. Min sambo vill tex inte ha ett stort dop med lite fler släkt och vänner. Så vi blir bara 12 personer med Isabella.
Vi ska ha vårat dop om ca 3 veckor. Dopklänningen kommer antagligen att vara samma som jag min syster min son och hennes barn döpts i. Vi ska ha dopet hemma i trädgården. Fast vi har bokat kapellet om det skulle bli dåligt väder.
Har hyrt in en kvinna som spelar gitarr så jag hade tänkt sjunga solo " avlängtan till dig" av Åsa Jinder. Tycker den är sååå fin.
Vi var rekordsnabba med dopet den här gången. :) Edit föddes 25.6 och döptes redan 18.7. Skönt att man fick det överstökat.
Jag har verklgen dopångest... Ångrar nästan att jag sa "ja" till att ha det...