Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Haha! Hade skrivit ett långt inlägg på mobilen så kom ingenting med :p och inte hade jag tid att börja om!
Vill någon vara snäll och lägga till mig i fb-gruppen?! Ingen som gjorde det när jag frågade sist :(
Här är det också fullt upp med 2 små, och nu är lillen genomförkyld och kräver lite extra. Sliter så hårt och ändå har jag dåligt samvete för att jag inte räcker till :(
Stjärnfrukt - sök på FL juni Barnen så ansöker du om att gå med i gruppen där.
Nu är iphonen tillbaka så nu kan jag kika in oftare. Det tog ju "bara" två och en halv vecka. Telia har krånglat massor!
Nu har jag hittat, tack :)
Hej tjejer. Jag är kvar här också. Hur är det med er???
Jag är kvar jag med, kul att nån skriver iaf Allt är bra här, på lördag är de dax för dop så nu är förberedelsena i full gång
hur är det med er?
Åh dop! De ska vi ha i slutet av sept. lycka till me allt va ska ni bjuda på? (behöver tips)
Vi ska ha dop i slutet av oktober, hoppas klänningen passar då. Jag behöver också tips på vad man ska bjuda på. Tänkte smörgåstårta men blir så jäkla dyrt. Ca 50 pers kommer om alla kommer