• Svar på tråden Juni-barnen
  • stjärnfrukt

Haha! Hade skrivit ett långt inlägg på mobilen så kom ingenting med :p och inte hade jag tid att börja om!

• stjärnfrukt

Vill någon vara snäll och lägga till mig i fb-gruppen?! Ingen som gjorde det när jag frågade sist :(

• stjärnfrukt

Här är det också fullt upp med 2 små, och nu är lillen genomförkyld och kräver lite extra. Sliter så hårt och ändå har jag dåligt samvete för att jag inte räcker till :(

• MissFörstånd
    stjärnfrukt skrev 2012-08-27 22:28:05 följande:
    Vill någon vara snäll och lägga till mig i fb-gruppen?! Ingen som gjorde det när jag frågade sist :(
    FL Juni-Barnen <--- sök på den sidan och skicka en förrågan att gå med i gruppen så blir du godkänd. Jag gjorde det igår kväll och kom med nu på morgonen.
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

Stjärnfrukt - sök på FL juni Barnen så ansöker du om att gå med i gruppen där.

Nu är iphonen tillbaka så nu kan jag kika in oftare. Det tog ju "bara" två och en halv vecka. Telia har krånglat massor!

• Elvis Mamma

Jag är kvar jag med, kul att nån skriver iaf Allt är bra här, på lördag är de dax för dop så nu är förberedelsena i full gång hur är det med er?

• Lenis21

Vi ska ha dop i slutet av oktober, hoppas klänningen passar då. Jag behöver också tips på vad man ska bjuda på. Tänkte smörgåstårta men blir så jäkla dyrt. Ca 50 pers kommer om alla kommer