Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Stjärnfrunkt: Vilken tuff start ni haft! Vad härligt att det börjar funka bättre nu.
Stjärnfrukt: usch då, låter inte alls som en så rolig start. Skönt att det börjar ordna upp sig!
Ursäkta äckel varningen nu.. Men var nyss och skulle byta binda och på bindan ligger en stor gelé aktig klump , typ 5 cm lång och 1 cm bred och mörkröd.. Normalt.? Aldrig haft liknande förr..
Ok misstänkte att det var det, men det var en så stor klump därför jag blev lite fundersam..
Lillsnurr82: Samma dag som jag blev snittad så duschade jag på kvällen, blödde massor så de rann i duschen å plötsligt kom en gigantisk stor slemmig röd/svart klump, blev livrädd kan jag lova men de är tydligen helt normalt, hade dock inte heller så med ettan
Helt normalt med klumpar har haft det vid alla mina
Åh vad skönt!
Så hade jag med första... En sån där gigantiskt stor o den trillade ner i toan o det kändes som om det var hela livmodern som trillade ur mig... Fan va rädd jag blev... 20 år gammal o ingen hade berättat någonting för mig om sånt...
Läkaren som gjorde mitt snitt förklarade op journalen för mig idag innan jag åkte hem . När hon skulle flytta ner urinblåsan upptäckte hon att min livmoder hade brustit. Det va en glipa på en cm, som turva så hade urinblåsan skyddat. Min livmoder var så tunn att hon funderade på att ta biet den för att det knappt gick å sy i den. Känns skönt att vu redan bestämt oss för att detta va sista barnet eftersom läkaren sa att min livmoder inte klarar av en till grav.