Scruffy skrev 2013-03-06 15:37:36 följande:
Åt ganska mycket grönsaker till lunch, först en sallad och sedan lite hemwokade grönsakder som blev över igår.
Inte vet jag om det var det som gjorde att jag är riktigt mätt.
Hade planerat in 2 riskakor med skinka till kaffet nu på em, men det blev bara en för jag var inte alls det minsta hungig.
Invägning i kväll. Spännande och nervöst.
Märkte dock härom dagen att jag helt plösligt kunde knäppa BHn med sista haken, har haft den i den mellersta det senaste året. Inte får jag märken heller som tyder på att det skulle sitta för hårt.
Skönt när man får till maten, så man inte går hungrig. Och så kul med resultat som märks på kläderna.

Lycka till med vägningen.
Själv är jag hysterisk när det gäller vägningen. Den sker på morgonen, efter jag har morgonkissat, med så lite kläder som möjligt! Allt för att optimera resultatet!

Jag vet ju att det inte spelar någon som helst roll för viktminskningen i sig, men för mitt mentala välbefinnande spelar det roll!

Jag har ett par presentkort på en trevlig klädbutik här på orten, som jag sparar tills nästa delmål är uppnått! Jag ska under 80-strecket innan det blir nyekipering! Har ca 4 kg kvar, så det kan bli något fint vårplagg senare kanske!