MadeleneErik skrev 2013-04-16 09:34:26 följande:
Självklart! bara kul att vi blir fler =)
Jag tycker också att det bästa med vv är att man får äta av allt, fast i rätt mängd. så skönt att kunna leva någorlunda normalt och ändå gå ner i vikt =)
vi har också en dum vana att äta köpmat på helgerna som vi nu försöker få bort. jag äter 36 pp så jag har också "råd" för det mesta, men det känns ändå som en dum vana som vi nu försöker bryta.
ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på för mat än. 
Vad ska du äta?  
Tack  

De blev faktiskt snabbmat förra lördagen...men istället för plusmeny o allt så tog ja bara en mcfeast....blev inte mätt så åt iförsig en cheeseburgare med....men de kan vi ju låta bli o nämna  

Imorrn har jag  min första vägning!!! Sååååå nyfiken! Jag mår kanon! har vart nere på 96,6 som lägst och vill fort dit ner. Skrev in mig förra veckan på 100,1kg...hoppas ja gått ner 1 kg iaf.
Och...trummvirvel....denna veckan ska ja åka o köpa gymkort! Inge mer månadskort utan ska binda mig i 12 mån. ska köra bodypump 1-2ggr i veckan o bodybalance 1 gång. sen kanske man hinner med gymet o bara köra kondis när barnen är på dagis. Men siktar på 2-3ggr i veckan iaf.
Så roligt med god mat...varje dag!
Har ni några favoriter?
Mina är:
korv, potatis med pepparrotsås, 
kassler med svamprisotto 
kyckling med rottatoi (stavning)
Och idag fick ja hem 2 kokböcker så nu jäklar!