• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Scruffy

Jag bor i Järfälla, utanför Stockholm. Har simmat 1 km imorse. Kunde faktiskt knäppa skärpet ett hål till idag. Hoppas att detockså syns på vågen. Invägning i morgon.

• Gulletuss

Fick ett fint - på vågen i måndags. Påskens utsvävningar är borta. Jag är endast onlinemedlem, så jag går inte på några möten.

• Gulletuss

Jaaahoooo!!!! Slog nytt rekord i dag - igen!!!! Sprang 2.8 km!!!! Jaaaaa!!!!!!
    Bara jag håller nere tempot, så går det skitbra! Jag slår inga hastighetsrekort precis. Flört

• MadeleneErik
    Gulletuss skrev 2013-04-10 09:24:22 följande:
    Jaaahoooo!!!! Slog nytt rekord i dag - igen!!!! Sprang 2.8 km!!!! Jaaaaa!!!!!!
    Bara jag håller nere tempot, så går det skitbra! Jag slår inga hastighetsrekort precis. Flört
    Jättebra gjort!

NU börjar äntligen min 5 veckor dunderförkylning släppa så nu ska jag också börja springa lite igen =)
    Jag har ju anmält mig till blodomloppet 5km den 20 maj så det börjar bli lite ont om tid att träna till det =P 
  • Gulletuss
    MadeleneErik skrev 2013-04-10 09:34:38 följande:
    Jättebra gjort!

NU börjar äntligen min 5 veckor dunderförkylning släppa så nu ska jag också börja springa lite igen =)
    Jag har ju anmält mig till blodomloppet 5km den 20 maj så det börjar bli lite ont om tid att träna till det =P 

Skönt! Fortsatt god bättring!
  • Scruffy

Grattis Gulletuss . Vill också ropa JJAaaaa. -1,4 kg denna vecka. Nu har jag bara 1,2 - 1,7 kg kvar till måååållllll. Har inte riktigt bestämt mig men max 1,7 kg kvar Fattar kanppt själv att det går så fort och bra.

• Gulletuss
    Scruffy skrev 2013-04-10 12:17:53 följande:
    Grattis Gulletuss . Vill också ropa JJAaaaa. -1,4 kg denna vecka. Nu har jag bara 1,2 - 1,7 kg kvar till måååållllll. Har inte riktigt bestämt mig men max 1,7 kg kvar Fattar kanppt själv att det går så fort och bra.

Åååh! Grattis! Va roligt!
    Har du någon plan på hur du ska hålla vikten nu? Eller ska du viktväkta  i jämnviktsläge kanske? 
  • MadeleneErik
    Scruffy skrev 2013-04-10 12:17:53 följande:
    Grattis! Så härligt för dig! =)
  • Marlean

Själv har jag opererat bort gallan så inget VV för mig denna vecka. Får ta nya tag sen. Det som under ultraljudet såg ut att vara "Minst 9 stenar" visade sig vara över hundra, så det var nog tur att jag tog bort den, men man känner helt klart att man lever. Gör ont som bara den.

• Marlean
    iwannarock skrev 2013-04-09 12:12:33 följande:
    Hallå :) Jag har inte lagt ner vv ;) mötet i söndags gick bra, så mycket bättre än vad jag trott, vågen visade +-0 och då har jag ätit massa skit i 1 1/2 vecka och inte rört mig nåt typ. Nu börjar allt bli bra efter operationen iaf så ikväll ska jag ge mig ut på en promenad :)
    Jag bor i Mariestad

Mariestad var ju inte så långt bort, jag bor i Skövde.
Svar på tråden Några fler viktväktare?