Aria skrev 2012-07-04 19:25:37 följande:
måste erkänna att jag också är lite smått besatt av test, men jag blir inte så nedslagen av resultatet när det är negativt, anledningen är inte att jag känner mig stressad eller så utan mer för att jag är förväntansfull :)
jag har väldigt konstiga sammandragningar i magen sedan igår...lite jobbigt och väldigt mycket flytningar så väntar fram tills måndag sedan är det nog inget att hoppas på antar jag
men läste faktiskt någonstans att vissa kvinnor producerar väldigt låg mängd sådan HCG hormon så testet kan inte upptäcka det, med min tur är jag väl en sådan :)
Pratade med min syster igår och det enda hon kan säga att hon hade som tecken i början på bägge hennes graviditeter är de kraftiga flytningarna, så det låter ju som att det bådar väldigt gott för dig. Har du provat att göra ett tidigt test eller avvaktar du?
Visst har jag vita flytningar men jag skulle inte kalla dem kraftiga eller stora, så min känsla stämmer nog. Å andra sidan har jag inte fått nån mens heller.
Vet dock inte när vi som började med pergo den 7:e juni har BIM egentligen, nån som har koll?