Aria skrev 2012-07-03 23:10:14 följande:
när vi ändå är inne på privata saker och så, är det någon mer än jag som fått jätte ont de senaste tvre dagarna vid sex, alltså det känns typ som att han kommer åt livmodern eller för långt in vet inte hur jag ska förklara men det gjorde jätte ont och jag blev helt chockad,
sen har jag en molnande värk men inte på sidorna som vid ÄL utan precis under naveln, liksom mer i mitten....
vill inte heller ropa hej innan man vet hundra procent men jag har alltid älskat lukten av korv, idag när jag stod i kassan på ikea fick jag kväljningar så kraftiga att folk runt om mig kollade, lukten var så äckligt stark medans sambon och vår vän inte ens tyckte att det luktade något alls......
vet ju inte och blir lite förvirrad eftersom jag aldrig får mens och har svårt att avgöra vad som räknas som normala menssymptom och vad som kan va tecken, senhar jag så mycket och klara flytningar att jag nästan trodde jag fått Äl om och om igen ..men det kan man väl knappast få?
Oj, måste säga att det låter ju väldigt lovande. Jag har inga sådana symptom direkt. Känner liksom av livmodern lite, men det känns knappt som mensvärk ens nu.
Just att må illa av dofter är väl ett av de säkraste tecknen, har du känningar i brösten/bröstvårtorna nåt? Gör gravtest idag, för har du så tidiga symptom kanske ditt hcg ökat snabbt. Kolla in denna hcgtabell
http://plusset.wordpress.com/2010/01/04/hcg-niva-tabell/ . Det finns ju många som plussar 4 dagar innan mens (som borde komma senast 14 dagar efter äl)
Jag testade idag men fick negativt, men jag trodde inget annat heller. Känns verkligen inte som att jag är gravid som sagt.
Uppdatera här omedelbart sen ;)