ladiebird81 skrev 2012-07-09 14:12:03 följande:
Hej! Är ny här , men hoppar in på tråden :) Jag har PCOS som jag vetat om i ca 5 år. Började på min första proverakur (dubbel) som jag tog i Nov 2011, plussade 9/12 , men fick MA i v.12 (Februari i år) Sen tog jag och min man ett litet uppehåll och nu är vi igång igen. Startade med Provera 9/6, fick mens den 22/6 och startade med Pergo 26/6. Har fullt med känningar i "tjejmagen" men har inte fått utslag på ägglossningstestet än. Förra omgången fick jag ÄL 9 dagar efter sista Pergo tabletten. Är på dag 9 idag, men alltså inget än. har läst att ÄL oftast kommer lite senare, så jag hoppas på det den här gången :) och när jag läser vissa av era inlägg så verkad det så :)
Hej ladybird, jag följer passivt med i denna tråd

Jag bõrjade också med pergo den 25.6, dag 3-7. Var på vul cd 11 och 14 men inget hade ännu hänt. Ska på vul igen cd 19, nu på onsdag, och har sen imorse haft ont i "tjejmagen" så hoppas han ser nåt i övermorgon

Det är första gången jaf tar pergo så min gyn ville följa upp noga för att veta om dosen måste õkas. Har också, tack vare denna tråd, fått upp hoppet att äl ännu kan komma! Lycka till Babybel, Aria o Tjotta

,snobbs