Tjotta skrev 2012-07-13 09:21:22 följande:
Har min mamma på besök så jag har inte haft tid att skriva här men jag har följt era inlägg varje dag via mobilen!!! =) Jätte intressant att läsa =)
Är inne på dag 25 efter första mens dagen eller vad det kallas för =) har i regel 28 dagars menscykel men som jag har förstått det så kan man bli sen med mensen när man tar pergo eller är jag helt ute och cyklar nu?? Känner mig inte gravid alls så jag väntar med spänning på när mensen dyker upp. Vill inte köpa ÄLtest för det kommer att stressa mig men jag ska nog investera i ett par gravtest så jag har lite att komma med när det är dags för nytt läkar besök efter sommaren.
Jag beundrar er alla här inne som kämpar!!! och jag önskar ALLA lycka till. För även om det tar låååång tid så ska vi lyckas allihopa eller hur???!!!!! =)
Kram på er ALLA!!! Och en underbar fredag den 13:e :p
Har du haft några ägglossningskänningar, för om du som de flesta andra fått sen ägglossning så borde du haft ägglossning för bara några dagar sedan. Visst är det väl spännande ändå! Även om man såklart vill bli gravid så är det ju lite kul med hela den här grejen.
Ha en härlig fredag du med! Några vänner ville ha med mig på stan ikväll men jag håller mig nog inne idag. Ska ut en sväng imorgon och slå klackarna i taket.
Vad gör ni andra tjejer i helgen?