Fiffig skrev 2012-08-04 15:12:19 följande:
Hej babybel! Jag är på dag 22 med enkeldos igen. I början av den här kuren fick jag också för mig att jag kände mindre än förra gången. Nu hade jag iofs inte så mycket symptom första gången heller, trots att jag vid vul på dag 12 hade fem blåsor! Båda gångerna har jag blivit väldigt hård i magen och rätt så gasig :-/ Strax innan äl blev jag också öm om magen och en liten osmickrande putmage dök upp! Den här gången har samma symptom kommit, men de har känts lindrigare. Men jag tror att jag haft ägglossning ändå. Bara kanske inte så rejäl som sist. Bim om en fem-sex dagar om det blir som förra cykeln. Nu har jag inga symptom förutom ömma bröstvårtor, men brukar jag få.
Och du? Fick du äl sist eller hur gick det? Några tecken på att äl kan vara på gång snart?
Ja JESUS bad hård i magen jag är, hövva ;)))) Har varit sen första kuren dock.
Jag fick en trolig ägglossningsblödning och sen positivt ägglossningstest några dagar senare så det tyder ju på ägglossning. Men sen kom ingen mens igång så jag fick ta Provera för att framkalla blödning. Och det känns ju som att jag borde ha fått mens om jag faktiskt fått ägglossning.
Just nu känns det inte som att nåt händer alls faktiskt, men det borde det ju verkligen göra eftersom jag kör dubbelkur. Tror att jag fick så kraftiga symptom sist för att min ringrostiga kropp liksom rosslade igång. Och därför blir det mildare nu när kroppen kommit igång lite redan.
Tar inte du ägglossningstest? Hur såg dina äggblåsor ut denna omgång?