Babybel skrev 2012-09-17 19:58:20 följande:
Men fan vilka ägg att sitta hårt då!! Men snart så. Krävs ju rätt dos bara, sen ska du se att du kläcker både ett och 2 ägg. Jag tror du är en sån som får tvillingar. Hörde en teori om det nånstans att de som har svårt att ägglossa oftare får tvillingar än de som är lättstimulerade. Men det säger väl sig självt kanske.
skämta inte :) ja jag börjar bli frustrerad, har dock börjat få extremt med flytningar vilket är ett gott tecken enligt läkaren, livmodern växer dock som den ska :) Det där med tvillingar är en jätte konstig grej, för i flera år så har mina vänner sagt att de drömmer att jag får tvillingar detta långt innan jag ens visste om mina pco problem och det är också personer som är oberoende av varandra som drömt det :) så vi får väl se :)
själv så höll jag på packa ner köksglasen för att lägga i kartonger inte mycket kvar alls, jag har en hel del jobb nu önskar ja också kunde unna mig ett glas vin de va så länge sedan jag bara fick koppla av
hänt så himla mycket runt omkring mig den senaste tiden plus det med flytten etc etc så jag känner ibland att jag är på väg in i väggen, kanske tar ett glas imorgon