• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • gedansk
    annaa83 skrev 2012-10-25 20:08:54 följande:
    Någon här som har haft problem med sköldkörtelvärden?? Molly1976 är du kvar här??
    Skulle vilja veta vilka värden som är okej, tydligen är inte alla värden i referensramen ok har jag hört!
    under 2 på TSH värdet
  • Anonym (Tessan)

gedansk: ett jätte grattis:)Solig...

gumman: allt är bara bra med migSolig ,hänger inte på FL så mycket mer:)... hur är det med er alla? kram

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-10-27 15:25:21 följande:
    gedansk: ett jätte grattis:)Solig...

gumman: allt är bara bra med migSolig ,hänger inte på FL så mycket mer:)... hur är det med er alla? kram

vad kul att allt går bra  =)
    Hur långt har du kommit nu?
    Detta är inte klokt men jag är inne i vecka 13+2 idag herregud! 
    Nu tycker jag tiden börjar gå fort igen. :)
    Har du fått göra något Ul ännu? =)
    kram      
  • Anonym (Tessan)

gumman:) ja tiden går så fort så jag njuter varje dag:) jag går in i v 11+0 i morgon:) jo jag har gjort ett till i v 9+0 och alltsåg så bra ut så:) en riktigt liten vild krabat:) är inte inne på FL så mycket nå mer så skriver väldigt sällan:) hur går det för er andra? kramarSolig

• jonie

Kul att ni uppdaterar lite tjejer, härligt att öra att allt går bra! Själv mår jag bara bra (bortsett gränsen envis förkylning). Är i vecka 18 och har mitt RUL på tisdag morgon Ska bli så kul och spännande att se liten för första gången!

• gedansk
    jonie skrev 2012-10-28 15:43:10 följande:
    Kul att ni uppdaterar lite tjejer, härligt att öra att allt går bra! Själv mår jag bara bra (bortsett gränsen envis förkylning). Är i vecka 18 och har mitt RUL på tisdag morgon Ska bli så kul och spännande att se liten för första gången!
    Oj, vad roligt att se den lille : )
  • jonie

Ja, som man längtat Blir första gången vi får se bebis. Får se om vi kanske får veta om det är en liten pojk eller tös

• Anonym (hanna)

glömde själva inlägget haha! måste fråga er tjejer, vad tror ni om utslagen på äktesten?!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall