• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • gedansk

Jag var hos doktorn i veckan och de såg att fostret levde och allt såg bra ut ( 9+3 ) men det är oroliga veckor nu då det var runt här det blev missfall förra gången. Lika glad som jag blev att det såg bra ut lika rädd är jag att det ska gå fel ändå. När ska man egentligen kunna slappna av? Men mina tvillingar så vågade jag inte köpa annat än babyskydden 3 dagar innan planerade snittet och sista dagen på BB skickade jag hem maken med en inköpslista till IKEA. Barnvagn köpte jag efter de fötts för jag hade mardrömmar om att vagnen stod i hallen och jag inte kom hem med några barn alls.

• Anonym

Nehe idag kom mensen 9 dagar sen :/ undra när man ska utgå från att äl kommer vara då? :s

• Anonym

Gedansk- förmodligen slappnade man aldrig av, speciellt inte efter upprepade mf gmen man får försöka hålla det på någon stabil nivå så man inte går och mår dåligt och oroar sig onödigt mycket, men jag vet det är ju ens lilla bebis och oro hör till.. även efter förlossningen. :)

• themorethemerrier
    jonie skrev 2012-12-26 09:02:16 följande:
    Hur går det för er tjejer??
    Tack för att du frågar! Här händer absolut ingenting men jag kan ju hoppas att jag får bli gravid under nästa år. Hoppas allt går bra för dig och magen!
  • jonie

themorethemerrier: Kikar in emellanåt i hopp om att läsa om goda nyheter. Hoppas du får ditt plus snart!! Med mig och magen går det bra bra tack!

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-10-27 15:25:21 följande:
    gedansk: ett jätte grattis:)Solig...

gumman: allt är bara bra med migSolig ,hänger inte på FL så mycket mer:)... hur är det med er alla? kram

Hej Tessan!
    LIte nyfiken hur de går för dig?
    Har du börjat känna bebisen något?
    I vilken vecka är du i nu.? :)
    Själv gick jag in i vecka 24+0 igår och känner bebisen varje dag. :)    
  • jonie

Nu är jag inne och kikar lite här igen, inte så mycket aktivitet här inte.. :)
    Hur går det för er allihop?! 

♥ BF 3 april 2013 ♥
  • Anonym (Längtan)

Hej jonie och alla andra!

För mig och sambon går det sakta men säkert framåt. Vecka 27 (26+4). BM flaggade i veckan om havandeskapsförgiftning men vi skulle avvakta en vecka till tyckte hon. För det var väl på gränsen till för tidigt för det. Vi är hyfsat färdiga med alla inköp till bäbis.

Hoppas det går bra för er?

• jonie

Vi är också nästan klara med inköpen, har saker till sängen kvar och sen lite smått och gott men det mesta är klart. Längtar massa efter bebis, tur att tiden går fort nu! Vecka 30 nu

Svar på tråden längtar efter + efter missfall