• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (hanna)

haha jo, men den ville ju inte komma upp!! dumma teknik, ska försöka igen!

• Anonym (hanna)

dagens har ju inte torkat in som de andra har, dagens är inte helt positivt va?

• jonie

Hanna: Kollar från telefonen men nej, ser ut som om peaken kan komma imorrn eller nåt :) Mys på ni så länge

• gedansk
    jonie skrev 2012-10-28 17:39:04 följande:
    Hanna: Kollar från telefonen men nej, ser ut som om peaken kan komma imorrn eller nåt :) Mys på ni så länge
    jag tyckte att det var lättare med CB där man fick en glad gubbe då det var dax eller inom 48h
    blir det dyrt i längden så skulle du kunna kolla på tradera om någon säljer
  • Anonym (hanna)

ja nästa månad blir det cb gubben, ska bli skönt att analysera dessa linjer.. 

Tog nummer 8 testet kl 14 idag, nu fem timmar senare tog jag ett till, trodde att det skulle bli starkare, men nej det blev mycket svagare?! Svagare än test 5. Kan jag ha missat den högsta stegringen med någon timme??  Vet ni hur snabbt Lh sjunker när det peakat?!

• Anonym (hanna)

*haha, ska bli skönt att SLIPPA analysera dessa linjer, =)

• Anonym (Nathalie)
    jonie skrev 2012-10-27 12:32:52 följande:
    Nathalie: Hur går det för dig??? 
    Ja, det var ingenting denna månad heller.. Mensen kom i lördags, några dagar sen..
    Om jag får vara lite äcklig här, så undrar jag hur eran första mens efter missfallet var? Jag hade hört att den kan vara värre än vanligt. Efter mitt första så kom mensen precis som den skulle och var helt normal, och då hann jag ändå till v 13. Denna månad är det verkligen inte normalt. Jag tror aldrig jag har blött så här mycket, blöder igenom en stor tampong på mindre än en timme. Nu har det dessutom börjat komma  massvis av stora klumpar. Jag tänkte om det kunde vara rester från missfallet förra månaden? Det gör helt vansinnigt ont iallafall, och ingenting hjälper.. 
  • jonie

Usch vad jobbigt :( Jag kan tyvärr inte komma med nåt svar där, blev gravid direkt efter mf utan mens emellan.

Svar på tråden längtar efter + efter missfall