Anonym (nervös) skrev 2012-06-20 01:46:44 följande:
Tack snälla för alla svar.... Det känns sååå skönt å veta att det finns fler som är oroliga =)
Som du skriver (Mia), så försöker jag att inte tänka på det heller. Men jag skulle ha fått min mens idag. Men har som ni förstår inte fått den.
Kan vara en missbedömning av dagen, då mensen inte alltid kommer regelbundet som förr... Men tyvärr så kutar tankarna runt som vilddjur i skallen just nu!
Det blir när det blir =) Men gärna nu!!!!
Ja visst får det gäran bli nu! Hoppas att det har flyttat in nått litet i din magen :) Men jag vet, man vill inte alls tänka så för man blir så besviken sen när mensen väl kommer.. Fast samtidigt vill man tro också.
Anonym skrev 2012-06-20 09:12:12 följande:
hej heju...här är en till som fick missfall alldeles nyligen men här har vi myst på då jag vad jag tror är ägglossning så får om det tar sig denna gång eller:) har ju inte fått mensen tillbaka än så jag vet ju inte när jag har ägglossning men som andra månader innan missfallet så fick jag ägglossningsvärk o flytningar vid samma datum som jag har haft ägglossning förut så då myste vi på nu också,kan ju ta sig??:) hoppas på ett +i början på juli:) försöker ni andra också? har ni fått tillbaka mensen ordentligt och så?
Är ju toppen att du känner av din ägglossning, underlättar ju en del. Jag känner ingenting. Hade lite hugg i sidan av magen i helgen. Kanske att det va ägglossning, enligt mobilen skulle den varit då iaf. Min mens är tillbaka, tog en och en halv till två månader för den att dyka upp efter missfallet, har normalt 30 dagar mellan
Efter det har den kommit som den ska.
När har du BIM?