• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie

Nathalie: Ja på ÄL+17 borde det ju synas. Själv plussade jag på ÄL+9 :) Lycka till!!

• Anonym (SZ)

Nathalie: Jag tycker oxå att det ska synas ÄL+17... Jag plussade ÄL+14 och det är ju p min BIM...
    Men visst kan det vara lite olika...

• Anonym (SZ)

Annars här är det nog "efter ÄL perioden"... Inte använd äl tester denna månad så har inte mycket koll... Men minst 10-14 dagar kvar till BIM.... tråååååkig Demon

• Anonym (Nathalie)

Jag plussade på äl+17 förra månaden, och då kom ändå "mensen" på bim+1, så det är väl därför jag tvekar lite om jag ska vänta till efter bim denna gång.. Men testen är inhandlade och jag sitter och håller mig så jag testar nog senare ikväll, eller imorgonbitti om jag fegar ur ikväll :)

SZ: åhh den tiden är såå tråkig! Man går bara och väntar! Hoppas tiden går fort för dig iallafall :)

• Anonym (Nathalie)

Inget tydligt sträck, men det finns en svag skugga där .. Första grav fick jag inte positivt förens i v6-7 nångång. Antar att jag bara får vänta och se. Vågar inte hoppas på nåt dock..

• Gumman1980
    Anonym (Nathalie) skrev 2012-10-23 07:58:40 följande:
    Inget tydligt sträck, men det finns en svag skugga där .. Första grav fick jag inte positivt förens i v6-7 nångång. Antar att jag bara får vänta och se. Vågar inte hoppas på nåt dock..

Lycka till!!!! :)
  • annaa83

Någon här som har haft problem med sköldkörtelvärden?? Molly1976 är du kvar här??
    Skulle vilja veta vilka värden som är okej, tydligen är inte alla värden i referensramen ok har jag hört!

• gedansk

Hej

Nu har jag plussat : ) det tog 3-4 månader efter mitt MA så nu hoppas jag att allt går vägen. Lycka till för er som väntar. Jag har inte riktigt fattat det än : ) 

• jonie
    gedansk skrev 2012-10-27 12:10:19 följande:
    Hej

Nu har jag plussat : ) det tog 3-4 månader efter mitt MA så nu hoppas jag att allt går vägen. Lycka till för er som väntar. Jag har inte riktigt fattat det än : ) 

GRATTIS!! Härligt att ni fått ert plus igen! Solig Klart det ska gå bra den här gången! 

Nathalie: Hur går det för dig??? 
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • Anonym (Längtan)
    gedansk skrev 2012-10-27 12:10:19 följande:
    Hej

Grattis!! Allt kommer gå så bra. Lycka till!!
Svar på tråden längtar efter + efter missfall