• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie

Det är en sån med i varje förpackning. Jag tänkte också på det, att det är lite onödigt Det räcker ju med en sån men du får en ny med varje förpackning

♥ BF 3 april 2013 ♥
  • Anonym (Tessan)

StrumPan: jag vart också gravid direkt utan mens emellan :) testade med ÄL test och fick ÄL 4 dagar senare än vanligt och jag vart gravid:) !! Lycka till håller tummarna , kram

• jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-10-03 10:20:05 följande:
    StrumPan: jag vart också gravid direkt utan mens emellan :) testade med ÄL test och fick ÄL 4 dagar senare än vanligt och jag vart gravid:) !! Lycka till håller tummarna , kram
    Vi körde samma där ja Med ÄL fyra dagar senare än vanligt och pang på bara
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • Anonym (Tessan)

Ja Jonie :) vilket mirakel :) och du kommer bli gravid fort igen strumpan ! Jag körde också clearblue lite dyrare men klart värt pengarna :) ha sex den dag du får glad gubbe och dagen efter så ska du se att du får ett plus :) själv är jag i 7+ 2 idag efter 2 missfall

• Anonym (Tessan)

strumpan: ja jag räknade min missfalls dag som förra mens....men ÄL kom nån dag senare än normalt så det gick ju några ÄL test:) tror jag fick positivt ÄL test på dag 18-19 efter missfallsdagen

Svar på tråden längtar efter + efter missfall