jonie skrev 2012-11-30 06:38:11 följande:
themorethemerrier: Ledsen att höra om din längtan och att det inte blivit plus än. Hoppas du inte ger upp. Vet inte vad jag ska säga för att peppa, hade antagligen känt samma sak som du om jag inte hade fått mitt plus igen. Kram till dig!!
Tack!
8185 skrev 2012-12-02 10:47:31 följande:
Jag förstår precis vad du menar. Jag är inne på sjunde försöket nu efter mf. Det är bara några veckor kvar till bf skulle varit och det känns riktigt tungt :(
Jag har fått väldigt konstig cykel efter mf och förstår mig inte alls på min kropp.
Skickar massa styrkekramar.
Samma här. Skulle fått i februari men har två för tidigt födda sen innan så någon gång i januari. Det känns hårt. Jag var helt övertygad om att jag skulle ha lite mage på julafton. Det kanske låter fånigt men när jag idag såg att prins William ska få barn så fick jag bita mig i läppen för att inte börja gråta. Jag missunnar ingen annan en graviditet men varje gång jag läser sådant så påminns jag om att jag inte är gravid. :( Kramar till dig med!
Anonym (mf juli & okt) skrev 2012-12-02 14:00:46 följande:
Här är en till..
Fick gravid 1-2 den 25 Oktober och 3 dagar senare 28 de började jag stört blöda. En vecka senare fick jag neg på testen. Nu skulle jag ha haft min mens den 25 November om jag räknar mf som mens. Blödde bara 5 dagar.
Den 25 de november fick jag en rosa flytning och tänkte jaha i kväll kommer tanten. men inte det. Nu är jag ca bim + 9 och har haft mens värk i 2 veckor. Testade neg för 5 dagar sen. Kan man hoppas eller är de pga mf mensen gör så här? Vi har försökt i 2 år nu.. =(
Ingen aning, min mens har också blivit annorlunda efter missfallet! Och jag har tre gånger blivit gravid i princip direkt, på första försöken, så nu känns det väldigt ovant att inget alls hänt sen missfallet i juni. Jag vet att det kan ta tid men det är deppigt ändå, du förstår säkert hur jag menar.