skunk skrev 2012-07-19 18:51:58 följande:
Hej tjejer!
Jag har läst här ett par veckor och önskar er all lycka!
Jag fick MF den 29 juni i vecka 9+0 blödde två veckor och på efterkontrollen var jag ändå tvungen skrapas. Skrapades 12 juli. Har gjort kanske 3 grav test under tiden och alla pos. När testade ni neg? Nu har jag nästan slutat blöda. Kommer bara "brunt" gammalt blod alltså, och bara på pappret när jag kissat. Så nu börjar rädslan att försöka igen komma krypandes. Jag vill så oerhört mycket få ett till barn men de här året har varit jobbigt. Försökte nästan ett år innan jag blev gravid och så slutade det så här

Jag har sagt åt sambon att jag inte vill längre, men de vill jag ju egentligen! Jag är bara så rädd. Alla dessa tester och pressen "har de tagit sig den här månaden" Ja ni försår säkert hur jag menar. Det gör så ont att kissa på testet och se att de är pos och veta att de inte finns något barn kvar

Men de skulle vara så skönt att få ett neg så man kan lägga de här bakom sig. Så när testa ni neg?
Jag skrapades i Mars efter ett MA o fick neg på gravtest efter att ja slutat blöda ca 2v..
Jag sa med till min sambo att ja inte viste om ja skulle våga igen o utsätta mig för denna hemska upplevelse igen, men efter att ja slutat blöda väntade vi i ungefär en vecka innan vi myste igen o efteråt pratade vi massor
o vi båda längtar så efter en liten så vi insåg att vi visst vågade utsätta oss..
Ja försökte köra med ältester ett tag där, men ja har varken tid eller lust att hålla på med
dessa stickor.. Denna månad har ja pröva Bidrottninggele :) Åt de från mens fram till då ja tror min äl inföll.
Väntar mens den 29juli o ja tror inte de tagit sig än, men nästa mån kanske....
detta bli 4e mensen sen skrapningen.. tiden går så fort..
Hoppas vi plussar snart o önskar er lycka till!!