Vårväntanochlängtan skrev 2012-07-18 12:07:01 följande:
Tog ett nytt test igår och det var också helblankt, visserligen inte på morgonurin men ändå. Får nog allt ta och acceptera att det blev inget denna månaden. Men nästa månad då jäklar vill jag se dubbla streck på stickan igen! Så himla otålig nu!
På ett sätt är det ändå "bra" att det inte tog sig denna vändan för om jag har en bra graviditet utan sjukskrivningar och liknande hinner jag gå ut skolan nu.
Trist med helblankt test men du har en härlig inställning till det hela, tycker jag! :)
Zira skrev 2012-07-18 12:23:51 följande:
Ojdå, yes såg ditt svar:) ska vänta några dagar nu och ta ett digitalt sen :) hatar verkligen denna väntan
Men hur svagt är svagt? Har du en bild? För alla tre gånger som jag har plussat har det varit svagt i början, med yngsta barnet riktigt riktigt svagt så det knappt syntes. Men nog var jag gravid.
jonie skrev 2012-07-18 12:08:32 följande:
Attans! Ja det lär ju ha gått åt snabbt med tanke på att det var så billigt

Vad häftigt att känna av ÄL så väl! Jag känner aldrig ett dugg, inte det minsta, haha.
Haha, klart du klarar två vilda barn och en bebis nästa sommar

Aldrig känt av ÄL-tidigare! Ska bli spännande att testa denna månad, men jag tror att ÄL var lite senare än jag tänkte ändå, iom att jag fick pos på stickan i flera dagar. Så nästa fredag får bli min första testdag.